|
Defekt FireDTV dvb-s2 |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Digital Devices Cine S2 (Dual Tuner, PCI Express) Digital Devices Duo Flex S2 (Dual Tuner, forbundet til Cine S2) Digital Devices CI (Common Interface) For at benytte CAM skal man køre DVB Cine Config Tool og tilknytte CAM modulet til tunerene. Jeg har så nogle helt andre problemer, bl. a. med kanalskift, men det har jeg skrevet på DVBViewer forumet og til Digital Devices. Så må jeg se hvad de kommer op med |
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|||
hej jeg har kørt config og den har fundet cam og begge tuner. jeg kan godt få den til at decode to kanaler af gangen men begynder jeg at skifte formeget rund i kanallisten ja så går begge klienter i sort jeg trækker så lige cam ud og tilbage så køre den lidt igen jeg har også skrevet på dvbviewer og til digital devices men ikke noget respons inu
|
||||
Mvh
Svsommer |
||||
![]() |
||||
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
|||
Hvilket ca modul bruger du?
|
||||
Panasonic CXC725
Pioneer SC-LX73 Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx Nvidia Shield |
||||
![]() |
||||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
|||
det er et smit skulle kunne klare 2 kanaler
|
||||
Mvh
Svsommer |
||||
![]() |
||||
|||
jeg var lige en tur inde og læse dit indlæg. har du prøvet at opdater dit tuner ci valg under installation af dvbviewer? jeg valgte alle sammen også kunne jeg decode kanaler
|
||||
Mvh
Svsommer |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
|||
|
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||||
![]() |
||||
|||
jo men det du siger at der kommer undertekst kan der godt komme selvom den ikke decode. jeg bruger også smartw jeg har en del problemer med at når den bliver varm så mister CD kortet kontakt skal så lige juster kortet i slottet det er ikke sådan noget der driller?
|
||||
Mvh
Svsommer |
||||
![]() |
||||
|||
Har lige fået svar fra Digital Devices, men jeg kan ikke finde de menupunkter, som de beskriver, i min Bios. Har så sendt dem nogle screenshoots af min Bios, så de kan guide mig derhen. Fra Digital Devices:
Hello,
with some Boards gives it problems with the PCIe Frequenzy, try to set in Bios follow Settings: C1E Support: disable C6 (Support): disable SpreadSpectrum: disable Advanced Clock Calibration: disable CPU Active Core Control: off The PCIe Frequency must be set on 100 MHz. The function name to set the PCIe Frequency, can called from Board to Board with other names like: "PCIe Frequency" "PCIe Overclocking" "BCLK/PEG Frequency" On Asus Boards: AI Overclocking Tuner: Manual - Then the PCIeFrequenzy can set to 100 MHz |
||||
||||
![]() |
||||
|||
fint nok håber der bliver styr på det. ![]() den med de 100 MHz har jeg vist også set på deres suport side
|
||||
Mvh
Svsommer |
||||
![]() |
||||
|||
så fik jeg svar
Nachricht: Hallo, |
||||
Mvh
Svsommer |
||||
![]() |
||||
|||
Fik samme svar her:
Hi,
which CAM Module exactly you have in use, can you send me a picture from that. It's possible, that this not compatible to our MTD (Multi Transponder Decryption) feature. Not all CAMs are compatible to it. You have written that you need a CAM for Conax, so you can use the MasCom Conax or an Alphacrypt Classic. This modules can handle up to 14 elementary Streams: One Channel consist of more streams like: 1x Video 1x Audio AC3 1x Audio Stereo 1x Subtitle So is possible that you have for 1 Channel between from 3 to 6 elementary Streams which pass through one CAM. So the CAM must handle this quantity of elementary streams. If you want to decrypt 2 channels, then you have also the elementary streams for 2 channels. http://shop.digital-devices.de/epages/62357162.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/62357162/Products/095015 Also the UniCam Evo is possible, that is a programble CAM Module (so you need also a programmer) this can handle up to 16 elementary streams or higher is also possible. Mit freundlichem Gruß (Best regards) Jörg Rösner (Techn. Support - Digital Devices) |
||||
||||
![]() |
||||
|||
Til det svarede jeg:
The CAM has worked perfect with two FireDTV tuners. It was shared between the two tuners through SmartWii. It handled two simultaneous HD channels without problem
|
||||
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |