|
Defekt FireDTV dvb-s2 |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
du var inde på noget med billed pixlering ved kanal skift på klient?
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det var med Digital Devices kortene at jeg havde problemer. Når jeg skiftede kanal var det som om den kortsluttede LNBen. Min Canal Digital Entertain box mistede signal et par sekunder hver gang jeg skiftede kanal på Digital Devices enhederne. Efter en del skriven frem og tilbage opgav jeg. De var til sidst inde på noget med at jeg skulle jorde LNB udgangene. Jeg opgav at lade dem være mine primære tunere, og købte i stedet et brugt FireDTV. Så nu har jeg 2 FireDTV, som er de foretrukne tunere, og Digital Devices kortet bliver kun benyttet, hvis begge FireDTV tunerene er optaget. |
|||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |