recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt HDMI Hjælp - Panasonic TH-42PZ85E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDefekt HDMI Hjælp - Panasonic TH-42PZ85E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
axlrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt HDMI Hjælp - Panasonic TH-42PZ85E
    Sendt: 05-April-2010 kl. 22:17
Hej

Det var for 3 dage siden 2 år siden jeg har kvittering på mit fjernsyn.. *SUK*

mine HDMI porte røg sig en tur idag da jeg liiige sku skifte porten mellem 2 enheder mens der var strøm på .. (har jeg gjort mange gange før) det resulterede i en lille gnist og derefter kan jeg ikke få nogle af mine HDMI porte til at virke på fjernsynet. (HDMI 1 2 3)

Jeg har testet med en PC med HDMI ud som virker på en anden skærm jeg har med HDMI indgang, så det er 100% sikkert at de er røget..

Er der nogen der ved hvor meget http://www.servicecentergruppen.dk charger for at få fixet sådan et problem ? Eller nogen der ved et andet sted med en evt. pris..

Hvis det render op i 2 - 3k så har jeg tænkt over bare at købe et helt nyt istedet for at bøvle med et gammelt fjernsyn der sikkert får flere defekter inden for en nær fremtid.

Any input på pris ville hjælpe.. eller folk med samme problem der måske ved hvordan det kan fixes?
Til top
axlrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 10:48
nå jeg har besluttet mig at smide den ind til dem og få et tilbud, det koster trods alt kun 400kr.

*cross fingers at det ikke er hele printet der er røget*
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu