|
Defekt HDMI OUT på ny AVR? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2021 kl. 09:08 |
Jeg har optisk HDMI mellem projektor og ny NAD T758 v3i, og UHD afspilles kun som 1080p
Hvis jeg sætter kablet direkte i UHD-afspilleren (Pana UB9000), afspilles 4K korrekt - lyd sendes separat til AVR via HDMI Fra HiFi Klubben: HDMI 2.0 med 4K/CEC/Audio Return Channel/Dolby Vision pass-through Men hvis optisk HDMI går til UHD-afspiller, så kan jeg ikke streame via Apple TV? Receiveren har kun én HDMI OUT Er der så et problem med HDMI-udgangen på NAD? Venter på svar fra forhandler, men hører også gerne jeres bud
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, blev lige lidt nysgerrig og Googlede derfor din model + "UHD problems", og denne kom op - måske til hjælp, måske ikke:
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er forvirret, da jeg har haft denne model før med korrekt gengivelse af UHD 4K
Den blev returneret pga. andre fejl
|
|
Mikael Simpson |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm.... lyder ikke som om du har skide heldige erfaringer med NAD
|
|
|
Morten HL
Bruger Oprettet: 10-December-2019 Sted: Odense Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min NAD T778 har to HDMI udgange, hvor den ene er 4K, mens den anden kun er 1080P. Jeg ved ikke om det også gælder for T758?
Har du evt. testet begge HDMI udgange?
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Rookie mistake
Første dag kunne jeg ikke få WiFi til at fungere med den USB-dims på bagsiden, så jeg kom fra det Lige nu fik jeg det til at fungere, så jeg kunne opdatere firmwaren til seneste version Det var åbenbart en meget gammel version uden understøttelse af HDR (måske) Nu virker 4K UHD, som det skal Morten HL, T758 har kun én HDMI ud
Redigeret af jake51 - 29-Oktober-2021 kl. 16:13 |
|
Mikael Simpson |
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Ved bare, at det var mit gude-link som hjalp dig
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |