recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt JVC DR-MX1S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDefekt JVC DR-MX1S

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hawaii Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt JVC DR-MX1S
    Sendt: 30-Marts-2009 kl. 07:13
Jeg har i flere år været den lykkelige ejer af sådan en maskine.
I går gik den kaput og jeg vil høre om nogle af brugerne her kender problemet. I højre siden over displayet som normalt lyser blå, blinker et hvidt lyd. Intet andet sker der. Jeg har haft strømmet taget fra flere gange også op til 1/2 time. Når strømmen tilsluttes begynder det hvide lys at blinke igen.
Er det strømforsyning, harddisk eller hvad kan der være galt?
Det er jo nok røve dyrt at bringe den på værksted, men på den anden side har jeg været glad for den. Jeg står og skal kopiere nogle gamle videobånd til DVD skiver.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 10:31
Tag fat, der hvor du har købt den og bed dem om at spørge JVC om hvad en sådan operation kan koste, hvis det er mere end 2 år siden du købte den. Skriv hvad der er galt. Jeg fik min maskine på værksted uden omkostninger, men jeg har/har haft nu også et godt forhold til JVC (om det er derfor ved jeg ikke). Din maskine kan vist ikke fås mere, så det kan blive et spørgsmål om hvor meget du vil ofre på at beholde den. Sammenlign med hvis du skulle ud at købe en ny - og så er der jo det, at den type maskiner vist ikke fås mere...
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
AL6083 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2005
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2009 kl. 21:58

Hej.

Jeg har også i flere år været den knap så lykkelige ejer af en MX1'er. Har haft nogle problemer med den undervejs, og nu laver den samme fejl som du beskriver. En tur til forhandleren viste at det var netdelen der var defekt   Confused

Pris: kr. 1600,- incl. arbejdsløn, så det blev et pænt nej tak fra min side, og en skrottet MX1'er. Men nu har du en ide om prisen...

Er der iøvrigt nogen herind der ved om man kan redde sine optagelser fra harddisken i denne situation?

Til top
hawaii Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 06:33
Oprindeligt skrevet af AL6083 AL6083 skrev:

Hej.


Jeg har også i flere år været den knap så lykkelige ejer af en MX1'er. Har haft nogle problemer med den undervejs, og nu laver den samme fejl som du beskriver. En tur til forhandleren viste at det var netdelen der var defekt   Confused


Pris: kr. 1600,- incl. arbejdsløn, så det blev et pænt nej tak fra min side, og en skrottet MX1'er. Men nu har du en ide om prisen...


Er der iøvrigt nogen herind der ved om man kan redde sine optagelser fra harddisken i denne situation?

Til top
hawaii Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2009 kl. 06:34
Jeg havde på fornemmelsen af at det var netdelen. Netdelen blev rep. for 1400 kr. alt incl. og nu fungerer den fint igen.
Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 17:25

Oprindeligt skrevet af hawaii hawaii skrev:

Jeg havde på fornemmelsen af at det var netdelen. Netdelen blev rep. for 1400 kr. alt incl. og nu fungerer den fint igen.

Der kan man da snakke om en "gennemgående" fejl... Både min søster og svoger's maskine og min egen MX1 havde samme fejl... Jeg smed til sidst min ud!!!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu