|
Defekt keymaster i Denon DVD2500 |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger slettet
-- Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
Emne: Defekt keymaster i Denon DVD2500 Sendt: 09-Juni-2007 kl. 17:53 |
Det er jo fuldstændigt tåbeligt, jeg har en af de bedste DVD maskiner til prisen stående i kælderen fordi Keymasteren er defekt.
Så nu vil jeg gerne have hevet den keymaster af, så jeg kan komme til at bruge min DVD2500 igen, da den heller ikke accepterer region 2 skiver, den accepterer kun region 0 (nogle gange). Så hvad kan det koste at få hevet den keymaster af igen? Jeg kan se i på hjemmesiden at der skal være 2 lodninger: Stone design keymaster for Denon Kan jeg klippe de 2 ledninger af eller er der lavet yderligere modifikationer på min maskine? (altså uden jeg skal lodde). Tips og tricks til hvordan jeg fjerner den igen er meget velkomne, for den keymaster er ikke velkommen mere Redigeret af Kim Jespersen - 09-Juni-2007 kl. 17:54 |
|
Bruger slettet
-- Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
Sendt: 10-Juni-2007 kl. 21:35 |
Nå der er vist ikk så mange der kender til det med keymaster, men jeg kan så afsløre at det hjælper ikke at klippe ledningerne over, så kommer der bare en fejl 894 eller sådan noget (Fejl 40 i dette tilfælde)
Men hva faen, den virkede jo heller ikk før, så jeg er jo bare gået fra virker ikke til virker i hvert fald ikke Så den må til Nørager |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |