Hej
Jeg har søgt i forum, men kan ikke umiddelbart finde svar på mine spørgsmål:
Jeg har et Philips 32PFL5403H/10 med MPEG4, og pludselig da jeg tændte det i går, havde jeg billede i ca 30 sekunder, og så forsvandt det. Lyden havde jeg fortsat. Jeg kunne heller ikke fremkalde menuen - skærmen var sort. Til gengæld kan jeg udmærket se dvd via EXT 1 og EXT 2. Hvis jeg slukker og tænder det igen, får jeg igen 30 sekunders billede. Etc.
Hvad kan være galt?
Mit næste problem er, at det er købt i Malmø (Siba) i januar 2009. Hvis det skal repareres, skal jeg så til Malmø (jeg ved, at jeg kan ringe til Siba og spørge, men er der erfaringer her i forum med den slags)?
Jeg har ikke tidligere haft problemer med dette tv, men jeg har også et 22" Philips, som på et tidspunkt frøs og pixelerede voldsomt, men det er det holdt op med. Det blev købt samme dag i januar. (Jeg var i den forbindelse i skriftlig kontakt med Philips' hotline i Danmark, og hver gang jeg beskrev eller uddybede problemet, stillede Philips nye spørgsmål. Det var som om, at jeg oplyste i øst, og de spurgte i vest. De kom aldrig med et svar, før det af sig selv begyndte at virke igen).
Vh.- Søren