|
Defekt Pioneer KURO ny pris |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BRA ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-August-2012 kl. 11:42 |
Pioneer KURO 5090H incl. original drejesokkel og sidehøjtalere sælges til reperation eller reservedele.
Det har stået i mine forældres ikke ryger hjem. TVet har et defekt Y main board har jeg fået oplyst fra autoriseret Pioneer værkted. Når man tænder tv'et blinker den røde lysdiode 2 gange. Samlet pris 1.500 kr. BR Redigeret af BRA - 12-September-2012 kl. 18:53 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det oplyst hvor meget det koster at skifte mainboardet?
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
hvor?
BS
|
|
![]() |
|
BRA ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 26 |
Tror prisen var godt 8.000kr incl arbejdsløn - lyder højt i mine ører - det var en forsikringssag.
Har set det pågældende modul på Ebay til under 100 pund. Det er i Holstebro. BR
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
vil du evt. sælge højttalerne separat? pris?
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
Jeg fik skiftet mainboard på et KRP 500A. Også en forsikringssag. Det blev 7000,- kr
|
|
En masse udstyr :-)
|
|
![]() |
|
Ok, så er prisniveauet nok rigtigt.
Det skal siges at modulet på Ebay var brugt. Højtalerne sælges seperat til 800 kr for begge. Skal til Aarhus fredag aften hvis det er ![]() Benny
|
|
![]() |
|
Fisminister ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 4 |
Jeg byder 1000 kr for det hele. Vil ikke give mere for noget som man risikerer bare at skulle smide på lossepladsen. Bor i Odense så kan komme ud til motorvejen når du kører forbi på fredag.
|
|
Panasonic TXP42st50
Lyngdorf SDAI 2175 B&W CM7 Tannoy Reference Cable Popcorn hour A-300 Squeezebox Duet |
|
![]() |
|
Hej Fisminister.
Ja det var da et bud. Har lige nu noget kørende med højtalerne. Benny
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
fiedel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Har du stadig højtalere ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |