|
Defekt subwoofer. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor er det dog langt ude at de ikke vil hjælpe dig. SA kan da selv ud fra serienummeret se hvornår den er produceret og forretningen skal du lige huske at give en skideballe. Geeezzz!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Enig! Rigtig dårlig service, fra System Audio's side!
M.v.h. |
|
![]() |
|
tdj89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2009 Status: Offline Point: 67 |
Ja, desværre. Det er også grunden til, at det ikke bliver en SA sub denne gang.
Det serienr jeg har indtastet, er en Saxo 10 centerhøjtale. En højtale jeg aldrig har ejet. Det gør det så heller ikke nemmere at overbevise SA, når butikken fjumrer med deres kvitteringssystem. På kvitteringen står der Saxo 10, fremfor Saxo 10 sub. Redigeret af tdj89 - 09-Marts-2016 kl. 01:09 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5308 |
![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Tilbage til butikken og pres dem på maven. De er jo indirekte årsag til din manglende garantidækning nu.
Hvem snakkede du med ved SA? Da jeg i får nogle år siden havde en defekt SE200 sub var de ret hjælpsomme!
|
|
![]() |
|
Preps
Butikken har ikke svaret på min mail fra i mandags. Dette forventede jeg heller ikke, da der også var mange kommunikations-problemer, da der var problemer efter købet. Jeg kan godt troppe op og brokke mig, men de vil sige, at jeg skulle have kigget direkte på højtalen, hvilket jo også er rigtig nok. Jeg snakkede med Jakob ved SA. Han sagde, at der ikke var en Saxo 10 sub på kvitteringen men en Saxo 10 centerhøjtale (fordi der står Saxo 10 på kvittering), og det er også en Saxo 10 centerhøjtale jeg har registreret fremfor en Saxo 10 sub. Så han forslog, at jeg skulle undersøge om indboforsikringen dækkede.
|
|
![]() |
|
Både butik og SA er vendt tilbage, og har tilbudt at lave den
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Tillykke! Tror de har set tråden
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |