Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Benton
Guld medlem
Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 571
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 11:41 |
flemming larsen skrev:
Benton skrev:
flemming larsen skrev:
Prøv bare at pille stikkontakten ud af væggen. Det hjalp i kortere tid af gangen, på det samsung jeg havde. |
Det har jeg også prøvet af flere omgange uden held. |
Ok. Det var et forsøg værd. Jeg havde også bare problemer med de s.... hdmi, hele tiden. Men jeg måtte så også lave en hard reset ind imellem. Problemet med det, er at alt skal indstilles forfra.
Men held og lykke med det. |
Jo tak:-) Håber det virker efter en hard reset. eller ved jeg sgu ikke hvad jeg skal gøre.
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 11:46 |
Benton skrev:
Jo tak:-) Håber det virker efter en hard reset. eller ved jeg sgu ikke hvad jeg skal gøre. |
Hvis det ikke virker, så er der nok ikke andet end værksted tilbage. 
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
thcleaner
Bruger
Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 12:32 |
det er en kendt fejl på C serien at hdmi portene stopper med at virke
skulle dog være værst med ue**c7***
Redigeret af thcleaner - 04-Juli-2011 kl. 12:33
|
 |
Benton
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 13:06 |
thcleaner skrev:
det er en kendt fejl på C serien at hdmi portene stopper med at virke
skulle dog være værst med ue**c7*** |
Ok, hvor har du fra at det er en "kendt fejl" ?
|
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
 |
thcleaner
Bruger
Oprettet: 11-Januar-2010
Point: 227
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 13:56 |
jeg har arbejdet som sælger i elgigganten og der snakkede jeg med en repairtør fra vores værksted og han sagde at det var en kendt fejl og de første af samsung skærme det år havde mange denne fejl på deres daugtherboard
Redigeret af thcleaner - 04-Juli-2011 kl. 13:57
|
 |
Benton
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:01 |
thcleaner skrev:
jeg har arbejdet som sælger i elgigganten og der snakkede jeg med en repairtør fra vores værksted og han sagde at det var en kendt fejl og de første af samsung skærme det år havde mange denne fejl på deres daugtherboard |
Ja det bestyrker jo mit sure opstød det der.......................desværre.
|
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 21:49 |
JordanDK skrev:
80% er nok også sat i relief af at det måske er det mest solgte produkt i har.
Tror ikke, at Samsung er mere fejlfyldt end fx Panasonic osv. Vil ikke forsvare Samsung som sådan, men man skal heller ikke flå skindet før bjørnen er skudt.
|
Jeg kan så bekræfte, at Samsung er den mest fejlbehæftede "mærkevare", når det gælder fladskærme. Og det er når man holder det op imod markedsandelen. Kun Philips kommer tæt på. I den gode ende er mærker som LG, Panasonic m.v. Og suverænt bedst er Sony (og Bang & Olufsen). M.v.h.
|
 |
Benton
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 23:09 |
Henrik B. skrev:
JordanDK skrev:
Tror ikke, at Samsung er mere fejlfyldt end fx Panasonic osv. Vil ikke forsvare Samsung som sådan, men man skal heller ikke flå skindet før bjørnen er skudt.
|
Jeg kan så bekræfte, at Samsung er den mest fejlbehæftede "mærkevare", når det gælder fladskærme. Og det er når man holder det op imod markedsandelen. Kun Philips kommer tæt på. I den gode ende er mærker som LG, Panasonic m.v. Og suverænt bedst er Sony (og Bang & Olufsen).
M.v.h. |
Aaaaaand, another one !! Har nu fejlmeldt mit tv hos Samsung og så håber jeg bare ikke de "glemmer" mig lige som sidst da jeg skulle have skiftet panel :-(.......(servicen kunne også godt være bedre )
|
|
 |
Benton
Guld medlem
|
Sendt: 05-Juli-2011 kl. 22:59 |
Og vupti, så virkede HDMI indgangene igen. MEGET MEGET mærkeligt. Må hellere få ringet og afbestilt den tekniker i morgen.
|
|
 |
zczc
Super bruger
Oprettet: 02-Maj-2010
Point: 398
|
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 14:04 |
Henrik B. skrev:
JordanDK skrev:
|
Jeg kan så bekræfte, at Samsung er den mest fejlbehæftede "mærkevare", når det gælder fladskærme. Og det er når man holder det op imod markedsandelen. Kun Philips kommer tæt på. I den gode ende er mærker som LG, Panasonic m.v. Og suverænt bedst er Sony (og Bang & Olufsen).
M.v.h. |
Jeg tror overhovedet ikke på det, du skriver.
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
|
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 14:25 |
zczc skrev:
Henrik B. skrev:
M.v.h. |
Jeg tror overhovedet ikke på det, du skriver. |
Det er jo egentlig helt op til dig selv. Personligt skal jeg ikke eje en Samsung fladskærm (ej heller en Philips). Risikoen for at få et fejlbehæftet produkt er ganske enkelt for stor. M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 06-Juli-2011 kl. 14:25
|
 |
KlausDM
Platin medlem
Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
|
Sendt: 06-Juli-2011 kl. 14:26 |
zczc skrev: