recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekte HDMI porte ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekte HDMI porte ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse1993 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse1993 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekte HDMI porte ?
    Sendt: 20-December-2021 kl. 21:26
Hej,

Jeg har jeg har nogle problemer med mine forældres fjernsyn/apple tv.
Fjernsynet går ret ofte ud/genstarter.
Kan se boksen ikke stopper med at lyse, så det er ikke den der slukker og dermed slukker for fjernsynet.

Jeg har prøvet med to forskellige HDMI kabler og har også prøvet med mit eget apple tv, men den går stadig ud. Den har også nogle perioder hvor at fjernesyne genstarter/slukker og tænder 5-10 gange hurtigt lige efter hinanden ? Confused

Jeg har selv oplevet det samme problem ved mig selv, dog var det min receiver der slukkede, det kunne løse ved at skifte til en anden port.

Men kan det virkeligt passe at begge porte i deres fjernsyn er defekte/har en fejl ? Nogle aftner køre det fint og andre slukker og genstarer det konstant.

Nogle der har prøvet noget ligende ? Shocked
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:50
Det er vel undersøgt om problemer er der når der ikke er noget tilsluttet på HDMI portene.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lasse1993 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse1993 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 22:21
Ja ja, det er først et lille års tide siden at de fik boxen. Før kørte de over antenne og der var der intet problem.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 22:42
Ironi on
Nåååååh, DET tv, så skal du bare…..
Ironi off

Har du overvejet om fjernsynet bare et gået hen og blevet ustabil?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 22:53

Oprindeligt skrevet af Lasse1993 Lasse1993 skrev:

Ja ja, det er først et lille års tide siden at de fik boxen. Før kørte de over antenne og der var der intet problem.

 
 Hvordan det var for et år siden er da underordnet, hvordan er det nu uden noget tilsluttet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lasse1993 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse1993 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2021 kl. 07:55
Der er intet problem når Apple tv’et ikke er sat til, det er føret efter de har fået det. Det har ikke fejlet noget før det.

Ved ikke om den bare er født med nogle dårlige porte ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2021 kl. 10:18
 Prøv at deaktivere CEC, for at se om det har at gøre med problemet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lasse1993 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 22-Marts-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse1993 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2021 kl. 17:25
Tak Clap Jeg prøver lige at genstarte og deaktivere CEC. Hvis det ikke virker må jeg have fundet en ny skærm til dem Shocked
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu