|
Dekrypter tv optagelser Samsung |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-December-2006 Status: Offline Point: 96 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2017 kl. 16:55 |
Jeg har et Samsung plasma PS50C7705 fra 2010 med nogle optagelser på min USB tilsluttede harddisk, jeg gerne vil have ud. Jeg ved de ikke var til at få ud i sin tid, men håber her 7 år efter at det er lykkedes for nogle kloge hoveder. Nogen der ved om det kan lade sig gøre?
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet disse to programmer:
Destroi Samygo PVRdecoder Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
nenne ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-December-2006 Status: Offline Point: 96 |
Succes. Det lykkedes via Destroi :)
Kort fortalt: Mount af USB disk til virtuel linux maskine for at kunne læse XFS filsystem Overførsel af krypterede filer til Windows maskine Dekrypteret filer via Destroi |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
Tænkte det nok med så gammelt et TV. Destroi virker desværre ikke på mit 4 år gamle Samsung TV og jeg har ikke lyst til at roote det for at prøve Samygo. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |