|
Ødelagt computeroplader |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Eblermeister ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-August-2013 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2016 kl. 15:55 |
Hej.
Jeg har en gammel bærbar jeg købt for omkring 5 år siden fra firmaet XNB, som ikke findes mere. Computeren fungerer fint, men der er sket det at min oplader er gået i stykker og jeg skal bruge en ny. Og da jeg ikke kan finde en magen til, er jeg nok nødt til at kigge efter en universal. Jeg ved dog ikke helt hvad der er vigtigt at holde øje med, og vil gerne undgå at skade min computer med et forkert valg. Jeg har kigget på denne her: https://www.hardware-store.dk/universal-barbar-computer-oplader-1519v-automatisk-spanding-smp90wu8-dk.html?fee=1&fep=31907&utm_source=pricerunner Tror i at det er det rigtige valg? Jeg har vedhæftet billeder af min ødelagte oplader: ![]() ![]() På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da ellers nemt at finde en original i både Tyskland, England, USA m.v.:
https://www.google.dk/search?as_q=&as_epq=nsw23578&as_oq=&as_eq=&as_nlo=&as_nhi=&lr=&cr=&as_qdr=all&as_sitesearch=&as_occt=any&safe=images&as_filetype=&as_rights=#q=%22nsw23578%22&as_qdr=all&start=10 Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Nej, den tror jeg ikke at du kan bruge. Når jeg ganger de 19 Volt med de 9,47 A så ser jeg at du skal bruge en strømforsyning der kan levere mindst 180 watt. Og det kan den du linker til ikke. Men hvorfor ikke købe en original NSW23578. Her er et link: Den koster £ 41.58 + £ 3.97 i forsendelse til EU. Køb den med det rigtige EU netstik. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Eblermeister ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-August-2013 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 39 |
Tak for de hurtige svar, kan godt se at de fra udlandet stemmer overens med den jeg havde før, så det bliver hvad jeg bestiller hjem :)
Hilsen Jonas. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |