recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ødelagt computeroplader
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ødelagt computeroplader

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ødelagt computeroplader
    Sendt: 04-September-2016 kl. 15:55
Hej.

Jeg har en gammel bærbar jeg købt for omkring 5 år siden fra firmaet XNB, som ikke findes mere. Computeren fungerer fint, men der er sket det at min oplader er gået i stykker og jeg skal bruge en ny. Og da jeg ikke kan finde en magen til, er jeg nok nødt til at kigge efter en universal. Jeg ved dog ikke helt hvad der er vigtigt at holde øje med, og vil gerne undgå at skade min computer med et forkert valg. Jeg har kigget på denne her: https://www.hardware-store.dk/universal-barbar-computer-oplader-1519v-automatisk-spanding-smp90wu8-dk.html?fee=1&fep=31907&utm_source=pricerunner
Tror i at det er det rigtige valg? Jeg har vedhæftet billeder af min ødelagte oplader:

På forhånd tak :)
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10476
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 16:17
Det er da ellers nemt at finde en original i både Tyskland, England, USA m.v.:
https://www.google.dk/search?as_q=&as_epq=nsw23578&as_oq=&as_eq=&as_nlo=&as_nhi=&lr=&cr=&as_qdr=all&as_sitesearch=&as_occt=any&safe=images&as_filetype=&as_rights=#q=%22nsw23578%22&as_qdr=all&start=10

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4718
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 16:31
Hej.

Nej, den tror jeg ikke at du kan bruge. Når jeg ganger de 19 Volt med de 9,47 A så ser jeg at du skal bruge en strømforsyning der kan levere mindst 180 watt. Og det kan den du linker til ikke.

Men hvorfor ikke købe en original NSW23578. Her er et link:

Den koster £ 41.58 + £ 3.97 i forsendelse til EU. Køb den med det rigtige EU netstik.

Hilsen Carsten.

Til top
Eblermeister Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2013
Sted: Ikast, Danmark
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eblermeister Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 17:57
Tak for de hurtige svar, kan godt se at de fra udlandet stemmer overens med den jeg havde før, så det bliver hvad jeg bestiller hjem :)
Hilsen Jonas.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu