|
Ødelagt TV ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er altid et TV på tilbud. Det er selvfølgelig noget lort at undvære sit TV, men før eller siden kommer en ønsket model indenfor din prisgrænse.
|
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 155 |
Det er tilladt at spørge om en bedre pris, men om du kan få 4k i rabat er ikke til at vide før du har spurgt i butikken.
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Jeg venter til det kommer på tilbud igen. Måske kommer det igen til 8000kr om en uge til to.
Men skal ud og kigge på tv'er idag hos elgiganten. Måske bliver det samsung. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvor er det tarvelige henne?
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
At det tog sin tid......
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg synes du har fået flot behandling.
Held og lykke med jagten på dit nye stuealter. |
|
![]() |
|
Fin behandling er det da :-)
|
|
![]() |
|
De ville ikke have de 2 fjernbetjeninger til den. Så dem skal jeg prøve at sælge. De er 6 måneder gamle og rimelig velholdte. En alm control og en magic remote til Lg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |