recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dele apps mellem ipads - familiedeling?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dele apps mellem ipads - familiedeling?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dele apps mellem ipads - familiedeling?
    Sendt: 04-December-2014 kl. 10:55
Hej

Jeg har en ipad i forvejen og har købt 2 ipads til mine børn som de skal have juleaften.
Igår oprettede jeg et apple-id til dem hver, så de begge har deres eget apple-id. Samtidig oprettede jeg familiedeling på de 3 ipads, hvor jeg står som arrangør så langt så godt, MEN... Havde så troet at jeg nu kunne dele de nuværende installerede spil fra den gamle ipad over på mine børns men det synes jeg ikke kan lad sig gøre.
Skyldes det at det kun er de apps/spil man henter efter familiedeling er blevet oprettet, der kan deles?

Er den eneste metode for at overføre de spil fra den gamle ipad over på de nye ved at logge på dem begge med mit eget apple-id og installere dem fra apps storen under "købte"?

Synes bare det er underligt hvis ikke familiedeling kan klare det.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 11:01
Det er ikke alle Apps som kan deles, men de fleste. Du skal ind i App store og hente dem til hvert produkt. Det ville jo være trist, hvis alt bare blev lagt ind.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 11:04
For at finde dem, skal du ind i opdateringer, købt og der skulle du gerne stå, og så dine familiemedlemmer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2014 kl. 11:30
Ok, det må jeg prøve i aften. 
Det havde været smart hvis man kunne vælge hvilke apps/spil og enheder man ønsker at dele med fra 
arangørens ipad. Det troede jeg jo var det smarte med familiedeling udover muligheden for at dele selvføgelig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu