|
Dele apps mellem ipads - familiedeling? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-December-2014 kl. 10:55 |
Hej
Jeg har en ipad i forvejen og har købt 2 ipads til mine børn som de skal have juleaften. Igår oprettede jeg et apple-id til dem hver, så de begge har deres eget apple-id. Samtidig oprettede jeg familiedeling på de 3 ipads, hvor jeg står som arrangør så langt så godt, MEN... Havde så troet at jeg nu kunne dele de nuværende installerede spil fra den gamle ipad over på mine børns men det synes jeg ikke kan lad sig gøre. Skyldes det at det kun er de apps/spil man henter efter familiedeling er blevet oprettet, der kan deles? Er den eneste metode for at overføre de spil fra den gamle ipad over på de nye ved at logge på dem begge med mit eget apple-id og installere dem fra apps storen under "købte"? Synes bare det er underligt hvis ikke familiedeling kan klare det. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke alle Apps som kan deles, men de fleste. Du skal ind i App store og hente dem til hvert produkt. Det ville jo være trist, hvis alt bare blev lagt ind.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
For at finde dem, skal du ind i opdateringer, købt og der skulle du gerne stå, og så dine familiemedlemmer.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Ok, det må jeg prøve i aften.
Det havde været smart hvis man kunne vælge hvilke apps/spil og enheder man ønsker at dele med fra arangørens ipad. Det troede jeg jo var det smarte med familiedeling udover muligheden for at dele selvføgelig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |