|
Dele streamingsabonnement |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-September-2015 kl. 19:51 |
|
Hej folks
Ville høre, om man må dele YouSee TV & Film via internettet med en familiemedlem, eller er det ulovligt? F.eks. jeg giver min login til familiemedlemmet, så denne kan se min YouSee TV-pakke via internettet. Så behøver familiemedlemmet ikke at have abonnement hos YouSee. Tænkte på, om YouSee kan se min eller familiemedlemmets IP-adresse, når vi streamer fra YouSee. Kan de det? Hvordan er det med deling af de andre streaming-service, såsom Netflix, HBO Nordic og Viaplay? Vil de også kunne finde ud af, hvad man deler med en familiemedlem? Fortsat go' weekend folks! ![]() Don Miguel |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du må ikke gøre det, det er helt sikkert. Når det så er sagt, så tror jeg de færreste kan sige sig fri for at have "lånt" sit login til en streamingtjeneste ud. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Det er ikke noget der gælder streamingstjenester generelt. Jeg tror du har helt ret i, at man ikke må hos YouSee, men du må fx godt hos Netflix. |
||
![]() |
||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
|
4.2
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Right back at you:
I øvrigt.. Er det ordet "ikke-overdragelig", du hæfter dig ved? For det er det eneste ord i den tekst, hvor jeg måske kan se lidt om at man ikke må?
Men jeg læser nu det ord som om, at du ikke må videresælge dit abonnement. Ligesom du heller ikke må fremleje din lejlighed. Der står jo ikke nogen steder, at du ikke må låne din konto ud til venner og bekendte. Redigeret af Nagash - 20-September-2015 kl. 14:35 |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
|
Jeg tror at supporteren har misforstået noget i den tråd.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |