|
Dele subwoofer? |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg tror du skal gøre som Henrik siger. Kør da reolhøjttalerne over surround receiverens zone 2 og så bare nøjes med den ene..
|
||
![]() |
||
PappaPunk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2014 Sted: - Status: Offline Point: 50 |
|
Kan subben spille med på den måde? Og er kvaliteten af zone 2 okay til stereo?
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Dog er der måske en begrænsning, se engelsk manual side 21 punkt [F]: (The selection of input devices is limited.) Ved ikke lige hvad det dækker over? Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
|
Subwooferen er sandsynligvis ikke aktiv i zone 2. Kan faktisk ikke komme i tanke om en løsning, uden at det bliver Storm P. Redigeret af Trumle - 25-November-2015 kl. 09:22 |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
![]() En delvis løsning kunne være højttaler omskifter på front L/R main zone. Men så vil evt. kalibrerings opsætning kun passe på det højttaler sæt der er valgt under kalibrering.
![]() |
||
![]() |
||
PappaPunk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2014 Sted: - Status: Offline Point: 50 |
|
Hmm.. I har begge ret... Øv øv...
![]() Hvad så hvis løsningen med separat stereo forstærker tilkoblet av receiveren. Kan subben spille med på den måde? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
PappaPunk.
Har du højttalerne, eller skal de først indkøbes? Hvis du ikke har købt dem, så vil jeg råde dig til at smutte en tur til Århus (Tapeconnection), og så få noget ordentlig vejledning! Som det er nu, er det noget gætværk, hvad du vil, hvorfor og hvordan. M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Som udgangspunkt - NEJ! Hvad hvis begge forstærkere er tændt, brumsløjfe o.s.v. M.v.h. |
||
![]() |
||
|
De er endnu ikke indkøbt Henrik. Og rådet er fornuftigt. Tapeconnection eller Av Connection har super medarbejdere der kan svare på alt! ☺
Spørgsmålet var også ren spekulation, da jeg bare undrede mig over om det overhovedet var muligt. |
||
![]() |
||
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
|
Som nævnt virker det lidt som en Storm P-løsning du har gang i.
Når nu det er i samme rum, så ville jeg anbefale at bruge alle pengene på at gøre 5.1-setuppet så godt som muligt, og så bruge det til stereo også. Jo færre højttalere du skal købe, desto bedre kvalitet har du råd til.
|
||
![]() |
||
|
Det er vi ikke uenige om. Min anke er dog at jeg desværre må vælge andre fronter end Bronze 2,da de ganske enkelt ikke kan være der i dybden. Jeg har plads til fronter/stereo på Ca 12 cm og ved godt at der findes mange gode alternativer. Det er bare ikke ønske højttalerne det kan blive så
![]() I skal alle have tak for hjælpen og de gode forslag! ![]() |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Hvordan har du tænkt dig at indrette stuen?
Hvis du vil lave både et 5.1 og et 2.1 setup, har du enten en stor stue, ellers kommer højttalerne til at stå oveni hinanden. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |