|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
||
Nu nævnte du selv børnenes tv og tv i køkkenet. Hvis de alle er HD ready, så er du hvad angår HD-kanaler ganske rigtigt begrænset til DR HD på dem uden at anskaffe kort. Min personlige holdning er, at man godt kan leve uden HD i køkken og børneværelse.
Det er vel reelt kun boksene fra YouSee, der tilbyder ekstra faciliteter, der kræver kort?
Det var der rigtig mange, der spurgte både sig selv og YouSee om tidligere. Men nu er situationen jo den, at man kan se alle kanalerne i sin programpakke digitalt på lige så mange fjernsyn, man vil, uden at have nogen kort. At der så følger 3 HD-kanaler og ekstra muligheder på YouSee-boksen med, når man bruger kort, det glæder jeg mig da bare over. |
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
![]() |
|||
Kim Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Jeg har fundet en rigtig interessant løsning, ud over de løsninger som ellers er præsenteret herinde.
Wireless share smartcards Card splitter Men leverandøren fra Kina spørger om hvilken kryptering som der bruges i mastercardet ? Øh, det er et Yousee kort, sat i en viacess ca modul ! Nogen som lige kender det korrekt svar ? |
|||
![]() |
|||
Kim Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Det er dette produkt som jeg har fundet og som jeg syntes ser meget interessant ud
|
|||
![]() |
|||
LE40F71 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
||
Hej Otto
Jeg ville lige hører om du bruger det sammen med et Zaptor kort. Eller det kort som fulgte med Samsung HD boksen der var for Zaptor.
Jeg kunne nemlig få det til at virke tidligere med Samsung HD boksen, men ikke med den nye Zaptor boks.
Venlig hilsen
Kenneth
|
|||
Venlig hilsen
Kenneth |
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej PerW.
Du skriver du bruger det sammen med dit tv. Er det så forskel på om det er en dvb-t eller en dvb-c løsning ? Har dvb-c i både mit tv og HDD |
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
||
Det ved jeg ikke. Jeg bruger mit til Yousee (DVB-C).
|
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
Virker det sammen med zaptor ???
|
|||
|
|||
![]() |
|||
LE40F71 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
||
Hej cccd
Nej det virker ikke med Zaptor
|
|||
Venlig hilsen
Kenneth |
|||
![]() |
|||
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
||
|
|||
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
|||
![]() |
|||
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
||
Køre du med en gl. box (samsung) ??
Eller køre du dvb-c fra tv til tv med stofa-cam ??
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |