recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dell 1907FP går i power save mode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDell 1907FP går i power save mode

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rene4542 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Dell 1907FP går i power save mode
    Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 16:50
Jeg har en Dell Dimension 9200 stationær PC (Vista Business) med to lcd-skærme, hhv. en Dell 1907FP og en 1908FP. Begge skærme fungerer fint, men for nylig er den ene begyndt at gå i power save tilstand under boot. Skærmkortet er et NVIDIA GeForce 7900 GS med de nyeste drivere opdateret.

Det har tidligere hjulpet, hvis jeg tog stikkene ud af PCI-slotten bag på computeren og satte dem i igen, men heller ikke det hjælper længere. I dag gik også 1908-skærmen pludselig i power save tilstand efter boot, og så havde jeg altså ingen skærm, hvorfor jeg måtte slukke PC'en på powerknappen. Da jeg startede op igen, kørte 1908 fint, men 1907 forblev i power save. Der er menuknapper foran på skærmen, hvor man kan skifte inputtype (analog/digital), men retter jeg mig efter beskeden "In Power Save Mode - Press computer power button or any key on keyboard or move mouse", sker der absolut intet. Cry

Er der nogen, der har en idé om, hvad der forårsager dette? Skal jeg have et nyt grafikkort?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu