|
Dell 2710 eller iMac ? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stop nu - alt virker altid på en Mac, uden at man behøver at rode med nogle indstillinger. Klaus (ironi kan forekomme) |
|
![]() |
|
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
Tro det eller ej, så er der altså også nogen der installere Windows på deres iMac fordi de mener det er et bedre OS ![]() Jeg har selv haft flere iMac´s da det er den bedste AIO man kan få, især skærmen og støjniveau er længder foran alternativerne. Min pointe er blot at ønsket om Windows ikke kun behøves at være grundet specifikke krav til 3. parts software. Og blot fordi man ikke bryder sig om OS X kan en iMac stadig være et rigtigt godt valg! I forhold til Dell 2710 vil jeg anbefale at læse denne anmeldelse - http://www.anandtech.com/show/5866/dell-xps-one-2710-review-the-premium-allinone/ Det korte af det lange er at den skulle støje ret voldsomt. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Alt? Klaus. Der er stadig mange programmer og spil kun til Windows, mens mac og Linux må se langt efter udgaver til dem selv. Selvfølgelig er der mere til mac end til Linux. Men så længe Windows er det førende system til computer, så ja
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Du så godt det jeg skrev under mit navn - gjorde du ikke? Klaus |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
Jo
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Hvorfor overhovedet starte sådan en debat her? Du kender jo udfaldet. Køb det du bedst kan li' og tag den derfra. Du må selv kunne vurdere dine cons & pros ved begge maskiner, det kan vi ikke rigtig gøre for dig. Enten er du til Mac eller så er du Windåse mand..
|
|
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Tja, køb en Mac hvis du går efter design og vil have OSX. Det er en myte at Macs er bedre til videoredigering da mange af disse stykker software er multiplatform.
Du kan også prøve at søge på om du kan få en hackintosh-installation på en Dell.. i så fald har du mulighed for både OSX og Windows på samme maskine, præcis som på en Mac. Macs holder prisen godt. Prøv at se i DBA og du vil finde gamle Macs som stadig kan sælges til mange penge. Windows-maskiner holder sig ikke så godt.. Dell har også leveret skærmene til Apple.. deres U2711 har samme display som Apples 27" monitor.
|
|
![]() |
|
BigBen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
Eller gør som jeg:
Jeg er vild med designet på Mac Book Air 13" - men gider ikke bøvle med OSX i forhold til når jeg bruger den til at tilgå min arbejdsplads, som ikke supporterer OSX i forb.m. backup o.lign. Derfor har jeg installeret en fuld Win7 - og det kører bare. Og ja - jeg ved det godt - I kan næsten ikke holde tanken ud. Men, for fanden da hvor er jeg glad. Gør det samme med din påtænkte iMac - og glem alt andet end dine egne behov. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Lige en kommentar: Der ganske få producenter af de rene LCD-paneler i verden og Dell er ikke en af dem. Dell laver MONITORS, som består af et LCD-panel fra eks. LG, samt en masse andet elektronik, men dem køber Apple altså ikke af dem. Apple køber også direkte hos LG (eller hvem det nu ellers er de bruger).
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Beklager fejlen, jeg havde forkludret noget i det.. men det giver jo meget fin mening det du skriver..
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
Det gjorde den IT-ansvarlige på min forrige arbejdsplads da også. Han er Windows-mand af erhverv, men en MacBook Air er bare en bedre maskine end alt andet af den art, så hvorfor ikke bruge sådan en? |
|
![]() |
|
Okay, du forstod det så bare ikke...... Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |