Synes den ser ud til at placere sig meget mellem to (eller flere stole). Jeg kan derfor ikke helt se målgruppen.
Netbooks er "smarte" forde de er små og billige - tilgengæld så er ydelse og kvalitet ofte også derefter. Jeg tvivler på at denne bliver specielt billig, ergo rammer vi en smule uden for netbook segmentet.
Hvis den skal være et alternativ til almindelige laptops, så rammer vi ind i de begrænsninger som almindelige netbooks normalt har - nemlig størrelsen (som gør tastatur og trackpad små), ydelsen (som ofte er begrænset, gr. at holde prisen nede og batteritid oppe) og kvaliteten.
Skal den bruges som tablet, så virker den umiddelbart klodset, da den jo har en netbook "siddende bagpå".
Derudover er der det faktum at den kører windows 7, hvilket imo er det samme som at diskvalificere den som "rigtig" tablet - uanset hvor meget man kæmper for at indbygge touch-brugervenlige features, så bør en touch-tablet styres af et OS der er født til touch input. Det andet er kun en halv løsning, som jeg indtil videre ikke har set nogle gode ting ved.
Så synes jeg at diverse Android tablets ser langt mere spændende ud, omend jeg stærkt tvivler på at der i nogen tilfælde kan tales om "iPad killers", da iPad efterhånden sidder ret tungt på det marked, og hvis man kan drage nogle paraleller til iPhone, så har der været utallige "iPhone killers", men iPhone lever stadig i bedste velgående.