|
Dell Server??? På bar bund :( |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja. Sælg !
|
||
![]() |
||
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
sæææælg ... jeg købte en PE2950 for 1.000,- og den er væsentlig nyere end den PE840'er
|
||
![]() |
||
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
|
pe2950 er sq en fin server hvis den har et par xeon'er i. Vi afviklede uden de store problemer et par virtuelle maskiner på sådan en, herunder en exchange og en DC |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
Sælg, sælg, sælg - det er 8-900kr mere end jeg personligt havde forventet
![]() |
||
![]() |
||
Romer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
|
1100 mere end jeg havde forventet ![]() Har personligt skrottet Dell servere der var væsentlig nyere og med væsentlig bedre specs. Kan da være man skal til at overveje salg i stedet for skrotning, hvis du får en tusse for den
![]() Redigeret af Romer - 28-Juli-2013 kl. 06:39 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |