recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dell xps16 varme problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDell xps16 varme problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Commander Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Emne: Dell xps16 varme problem
    Sendt: 01-Februar-2010 kl. 13:17
Hej alle

Jeg søger efter andre brugere med denne bærbar 'Dell xps 16', for at høre om jeg er den eneste som der oplever problemer !

Når jeg spiller BF2 online, kommer jeg i problemer efter ca 1 time, min bærbar bliver utrolig varm, og systemet 'fryser', hvorefter jeg bliver nød til at genstarte min bærbar, hvis jeg skal bruge den igen.

Jeg har i dag ringet og talt med Dell support, som fortalte mig at de har lavet en designer fejl, da udluftningen som sidder bag på i venstre side, bliver halvt dækket når skærmen er over 90g
de fortalte så at det de måske kunne gøre var at udskifte enkelte dele, så som heatpines og lig eller i sidste tilfælge udskifte bundkortet..

Nu tænker jeg så bare, vil det at udskifte dele/komponenter overhovedet hjælpe, da skærmen ALTID vil dække halvdelen af udluftningens hullet..

for hvis det er tilfælget, har jeg jo købt en bærbar under falske forudsætninger, mener jeg..

Håber at høre fra andre brugere om jeg er den eneste eller om i også oplever problemer..

Commander
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -

pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 -

harbosub10 - Ps3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu