recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dell XPS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDell XPS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Februar-2005
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Emne: Dell XPS
    Sendt: 09-Juni-2008 kl. 18:54
Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med Dell's XPS laptops?
Til top
Benton Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 571
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 19:38
Hejsa.

Købte selv en XPS 13" for et par måneder siden, og kan kun give den rosende ord med på vejen........ næsten da. Der er et par steder hvor samlingen ikke er 100 %, men det er slet ikke noget man ikke kan leve med. Synes også at tasterne virker lidt fór plastik agtige, men det er nok en vanesag. udover det, er det en super maskine til rimelige penge.
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
Til top
amarone1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-September-2007
Sted: Denmark
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 20:58

(Du spurgte mig i en foregående tråd om jeg var tilfreds med min 1330`er. Så lige at du har oprettet en "selvstændig" tråd om emnet, så derfor svarer jeg lige her ).

- Og der til kan jeg kun svare JA. Dejlig maskine. Alt fungerer perfekt. Og så var den MEGET nem og HURTIG at "sætte op".

Og så synes jeg, at det er rart selv at kunne få medindflydelse på hvad maskinen skal "indeholde".

Bestilte den en onsdag aften (sent). Næste dag, torsdag, blev den produceret i min konfigurations-udgave og installeret med software og hele baduljen. Afsendt samme aften fra Irland.
Jeg var blevet lovet af transportfirmaet, at den ville komme i mellem kl. 17 & 22 dem f'ølgende tirsdag. Den ankom kl. 17.01. Så det ku` jo ikk` være bedre.
Og alt var altså præinstalleret og lige til at gå i gang med.
Men alle programmerne var dog også med på CD-rom`er, og en fin lille mappe var der også til at sætte CD`erne i sammen med manualen. Bare perfekt. Lige efter forskrifterne - ja mer` til.
For et par måneder siden hjalp jeg en kollega med at "starte en ny HP op" til 7.000 kr. Selv om det var "forholdsvis nemt" (tog vel et par timer), var det her dog langt at foretrække og mange gange hurtigere (d.v.s få minutter).
Og min kollega havde ikke engang fået en Vista-CD-rom med. Godt nok lidt flosset af HP, efter min mening. Næ, det er Dell der du`r  
Jeg ka` i hvert fald godt ende med at bli` Dell-o-man (bygger trods alt også udtalelsen på mine erfaringerne med min 20" computer-fla`skærm
Der var i øvrigt også en lille computer-takse med og et par små høre-bøffer :-)
Og så lige en fiks lille "media"-fjernbetjening indbygget i maskinen.
Jo, jo. Så deeeeet.
Så hvis du har bestilt den så ka` du roligt glæde dig.

PS: Hvis du ikke allerede er stødt ind i dem, er der nogle anmeldelser her: http://www1.euro.dell.com/content/topics/global.aspx/awards/ en/xps_awards?c=dk&cs=RC1077944&l=da&s=pub

Eller bare her:

Til top
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:05
Tak for de gode svar. Jeg har bestilt en M1330 - får den torsdag

Håber at den kan leve op til alle de gode tests jeg har læst...
Til top
Benton Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 571
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2008 kl. 21:56
Hej.

Der er jo nogle rabatkoder man kan bruge på deres hjemmeside, så hvis du ikke allerede har brugt en, kan du få yderligere 15% på mskinen, og det er da værd at tage med. Send mig en PM hvis du vil have koden.
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
Til top
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2008 kl. 20:42
Hvor meget ekstra software ligger Dell på deres Windows image?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu