recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Deltag i vores undersøgelse om TV-reparationer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Deltag i vores undersøgelse om TV-reparationer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 15:20
FDP: Også hvis du vælger vores "backup"-link?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 15:43
Alternativ link virker 😀
Panasonic TH42PX70

Denon / B&W 800 bio

PS3
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 15:57
Næste gang bruger vi nok ikke Toluna. Det virkede fikst nok imens vi satte det op og testede, men det virker åbenbart ikke helt så stabilt når det gælder.

Redigeret af Torben Rasmussen - 05-April-2014 kl. 15:58
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 12:17
Ved ikke hvad jeg ville købe nu, hvis det nuværende gik i stykker - ville nok købe noget billigt brugt skrammel, som kunne bruges indtil der var noget ordentligt på markedet - men det kan jeg ikke svare, så mine svar i undersøgelsen kunne ikke afspejle mine holdninger.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 12:26
Der er mange scenarier man kunne udtænke mht. hvad man vil - og ikke vil - købe, men som sagt før så kan du rent faktisk godt svare at du vil købe noget helt 4. Sidste felt i svarene er et input-felt hvor du selv kan skrive i. Jeg er med på, at det så kan være, at man ikke kan svare på om det er samme mærke som man har i dag, men da jeg selv laver logikken bag sorteringen af svarene, så kan jeg godt filtrere det fra. Der er pt. kun 18 der ikke har kunne bruge de svar vi har sat op for de sidste spørgsmål og det er ud af næsten 1000 svar, så det kan jeg godt lige overskue at håndtere med lidt simpel excel-sortering.

Redigeret af Torben Rasmussen - 06-April-2014 kl. 12:28
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 12:32
- jeg er så bare låst på hvorfor jeg vil købe det valgte mærke efterfølgende... - men resultaterne er nok heller ikke så vigtige at de forskellige "skævheder" vil betyde noget nævneværdigt. (Har set vigtigere undersøgelser, hvor kritiske fejl (bevidste eller ubevidste) i udforminingen af spørgeskemaet kraftigt påvirker de opnåede resultater og konklusioner og dét er jo lidt ærgeligt.)
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 12:37
Ja, jeg er med på, at der er et par svar, som ikke giver menig derefter, men som sagt, så er det mig der laver opsummeringen og logikken i frasorteringen, så jeg kan godt sørge for, at få fjernet svar der ikke skal tælle med i de sidste spørgsmål ud fra det der er svaret umiddelbart inden. Vores skema er i forvejen for kompliceret til, at Toluna kan lave diagrammer over svarene, så vi skal have det over i noget andet software alligevel.

Redigeret af Torben Rasmussen - 06-April-2014 kl. 12:38
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 15:59
Kommer der et svar ud over resultaterne på et tidspunkt? Jeg er da lidt nysgerrig efter hvad jeres undersøgelse komme til at vise Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 16:51
Ja, naturligvis! Det her kommer der en hel artikel om når vi er færdige. Vi lader den dog køre nogle uger endnu.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2014 kl. 20:33
Jeg kan godt lige komme med en lille teaser...
Grunden til at vi startede det her i første omgang var, at DR sendte et meget smagløst program, hvor Samsung blev hængt ud som havende mange fejl på deres TV (på en absolut skala). Der blev ikke skelet til at de var den producent, der sælger mest herhjemme. De svar vi har fået indtil nu - og husk at fejl ikke rammer recorderes eller flatpanels' brugere specielt - indikerer på ingen måde, at Samsung skulle have en højere fejlrate end hovedparten af de øvrige producenter. Der er visse der skiller sig ud i den positive retning...

Det er klart, at usikkerheden på fejlraten stiger noget hvis vi ikke har ret mange solgte eksemplarer med i undersøgelsen, så for visse producenter såsom Loewe skal man passe meget på med at drage nogen konklusioner.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2014 kl. 17:21
Hvor langt er I med artiklen?

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu