|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() Sendt: 18-August-2008 kl. 12:32 |
Kan se at den nye A110 koster $215. Hvor meget skal men så regne med at det løber op i med forsendelse, moms o.s.v.?
Er der en i nærheden af Farum, som har Popcorn Hour og har lyst til at invitere mig og en flaske vin på besøg til en demonstration? På forhånd tak Jørn |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Forsendelse kan du se på hjemmesiden, det var vist 45$ da jeg købte A-100 i januar.
Så kommer told x% (jeg ikke huske satsen), moms 25% og DHL er så venlige at opkræve et gebyr på ca 100 kr. Der skal være tungtvejende grunde til ikke at købe A-100 hos Komplett til 1200 kr, eller vente til Komplett får A-110 i butikken. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
joern ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Nogen der ved om man kan få den demonstreret hos Komplett?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Du har 14 dages returret, så i den forstand ja. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
casper.skovgaar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
en god grund: det tilbud har de ikke længere... |
|
![]() |
|
schmidtz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
HIFI-Hammeren får dem hjem i løbet af september. http://www.hifi-hammeren.dk/product_info.php?cPath=188&p roducts_id=4434
|
|
![]() |
|
Shik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Er der nogen som ved hvad toldsatsen er?
2099,- for A-110 er rimeligt mange penge, jeg har bestilt den direkte på PH's hjemmeside og hvis jeg lægger moms på bliver det 1650,- Så kommer 100,- fra DHL men synes I jeg skal annullere og bestille hos HIFI-hammeren? |
|
![]() |
|
schmidtz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hvad vil du gøre, hvis der er noget galt med din PH? Hvad koster det, at returnerer din PH i tilfælde af rep? Det er overvejelser som jeg altid har med, når jeg bestemmer mig for et køb. Du skal minimum betale 10% i told. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |