|
Demo-scener - Surround demonstration. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tjekker scenen senere og skriver den ind når jeg kender tidskoden.
|
|
Grymok
Super bruger Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu ved jeg godt det ikke er heeeelt on topic, men i hvert fald i denne tråd er der nogle RIGTIGE fede surround/bass scener, har dog ikke været dem alle sammen igennem endnu. Har dem dog til at ligge.
Hvis man henter ISOerne, så er der klippene lagt ind ;) http://www.avsforum.com/forum/19-dedicated-theater-design-construction/1412846-ultimate-bass-demo-disc.html De film der henvises til, er også flere der nævnes her og i den anden tråd du referer til :D Redigeret af Grymok - 30-Januar-2015 kl. 21:23 |
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tvivler på at de skiver der er helt lovlige, så jeg bestemt ikke opfordre folk til at downloade dem.
Bortset fra det, så findes der mange tråde ala denne på det store internet. Men det skal da ikke forhindres os i her på Recordere at lave vores egen. Men tak for indsparket. |
|
len61
Guld medlem Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af len61 - 30-Januar-2015 kl. 22:09 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
Grymok
Super bruger Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var nu hellere ikke ment for at folk skal download dem, men mere hvilke film der kunne være en mulighed :P.
|
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
Første post opdateret - I kommer bare med jeres tilføjelser til listen
|
|
Kingofdk
Bruger Oprettet: 28-December-2014 Status: Offline Point: 89 |
Funktioner
Tak(0)
|
the dark knight rises - chapter 1 - plane crash
Super fed scene med bane i aktion |
|
dr gonzo
Funktioner
Tak(0)
|
Tjek den første post, for at se hvilke information jeg skal bruge, for at skrive den på listen. Hvis du give mig tidskode, lydformat og en kort beskrivelse, skriver jeg den på listen. |
|
Kingofdk
Funktioner
Tak(0)
|
Super
Jeg er på ferie pt men vender lige tilbage med flere når jeg kommer hjem |
|
Kingofdk
Funktioner
Tak(0)
|
Avatar er bestemt efter min mening en af de bedste lydspor der er mixet i nyere tid
|
|
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt at Book of Eli var super! Den scene hvor han forlader byen, der kan man for alvor hører kugler flyve forbi ørene på en. Finder lige scenen senere.
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Super 8" (2011) Togafsporing 00:15:40 - 00:19:30 DD TrueHD 7.1
Der er enorm meget dynamik i lydsporet samtidig med at lydene flyttes rundt i lydbilledet når togvogne m.m. flyver rundt om "ørerne" på én. |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |