|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Den kører da i øjeblikket fordelt på to tråde: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50415& PN=1 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50416& PN=1 |
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Okay - resultatet er vist så klart, som det kan blive,
at afstemningen kan lukkes officielt af redaktionen. - Vinderen er Connery, Sean Connery ![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
hvordan kan george lazenby blive nummer 2. det må da være pis, fra folk´s side.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6286 |
![]() |
|
Ja det tror jeg heller ikke på , lidt ærgeligt at det er svært at stole på div afstemninger , håber at det kan blive lavet om så der ikke kan snydes.... MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
ja, det er ret irriterede. men ikke noget nyt. det kan godt være der er nogen, som synes filmen er god. men at han skulle være en god skuespiller. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Det er nok George Lazenby fan-klubben, der lige har været herinde og stemme. Redigeret af musicus - 18-November-2008 kl. 18:48 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
![]() |
|
det må så være den fulde fan-klub. bortset fra det så har jeg modtaget fra dig, og der er sendt 2 disc retur. jeg lavede en selv, og fik en kammerat til at lave en. så der må være en af dem som virker. så må du lige sige om du kan spille bond. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
|
Jeg troede vi havde en vinder i Sean Connery
- George Lazenby spillede godt nok som James Bond, jeg er faktisk en af dem som synes filmen er blevet bedre gennem årene. Uden nogen øvrig polemik, så tror jeg nogen driller lidt nu. - Derfor til redaktionen endnu en gang: Stop nu den afstemning!!! |
||
![]() |
||
![]() |
|
ja, det er ved at være absurt efterhånden. der må jo være børnehavebørn herinde.
![]() Redigeret af flemming larsen - 19-November-2008 kl. 20:04 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Hehe. tro også at der er komme nogle smart unge ind, eller også er det hele George Lazenby fan klub (på verdens plan) der har stem.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men afstemning er jo afslutte og det blev (selfølig) Sean Connery der vandt stort ![]() Og ja der er ingen grund til at forsætte denne aftemings ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis der havde været en smule overvågning,
så havde afstemningen været afsluttet, da jeg tidligere i tråden opfordrede til det. - Og selvom jeg er stor tilhænger af George Lazenby i rollen, så fatter jeg ikke hvorfor noget provokeres for sjovt. Åbne bud og debat uden mudderkastning, er vejen frem også ved afstemning - selv i filmhistorisk perspektiv. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men lukkes den nu,
hvad jeg håber, så har vi ikke en reel liste. Altså udover vinderen Sean Connery - men på et tidspunkt var George Lazenby på anden pladsen, da det så nogenlunde reelt ud. - De andre har ikke rykket sig meget. Redigeret af T-teknik - 19-November-2008 kl. 21:45 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |