|
Den blå avis mobil version. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mener du dermed at scroll-fejlen er en symbian/wp fejl der bliver løst i 7,8/8?
BS
|
|
Lekruse
Junior bruger Oprettet: 04-November-2012 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er tydeligvis ikke et problem på, iOS/Android, dvs. DBA. og ved intet om det er et generelt problem. Men ved store opdateringer ryger de fleste små bugs må man antage.
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men er det en wp/symbian fejl eller en dba fejl? Lad mig sige det sådan at hvis det er en dba fejl så tvivler jeg på at m$ er opmærksom på denne! Derudover virker alle andre scrollbars i IE på WP!Mvh BS
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan heller ikke scrolle på min HTC Desire. Hverken med den indbyggede browser eller Opera.
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
BS
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
Testede lige igen for en sikkerhedsskyld, og det virker i den indbyggede browser, men ikke i Opera.
Edit: Til gengæld virker det ikke når jeg forsøger at åbne en annonce Redigeret af opzouten - 05-November-2012 kl. 15:28 |
|
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
tror der er sket noget for nu kan jeg scrolle på dba:)
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Jep. Dejligt at de fik taget sig sammen. Kun et år for at rette en HTML fejl. Det er lynende hurtigt ;-)
BS
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |