1) ingen dvi indgang/ vga uderstøter kun ca1024x768)og ikke 1360x768. pænt dårligt når men gerne vil se en film fra computer. jaja man kan lave noget ting , men der er langt ude ikk?
2) autoformat kan ingenting, laterbox format kan den ikke finde ud af skal kan finde på at skifte mellem 16:9(bio1) og 4:3 gentagene gange igen og igen, samt kan ikke finde ud at det hvis bare en lille det af logo er udover leterbox filmen, tager den det for 4:3 billed, måske flere tv der gør det sammen , men alt hvad jeg skriver kan lade sig gøre på nogle tv.
3) gider ikke skrive så meget om billed kvalitet da den selvfølgelig er ok i forhold til de helt billige fona philips 33xx-53xx, men hvor er sort ? baggrung belysning lamer som et vildt dyr (men det gør det jo under opstart / sluk) analog signal står klasser under et pana px60, alle bluser med striber hopper og danser, lige som gitter gør det.
4) langsomt tekst tv su kan nå at taste 5 cifer ind inden du ser det første på skærmen , ved ikke hvor langt tid det tager at gemmer siderne gider ikke lige bruge min dag på det
5) lyd er narturligvis dårlig(med der er de fleste fladskærme)
har nok ca 3-5 punkter til, de kommer lige her en af dagene, sytes bare jeg ville komme med ligt da dette tv, jo skulle være et godt billigt tv, spørgsmålet er om det er lige billigt nok , når funktioner der ikke koster penge at laver, ikke er i orden
hvis du ser analog signal samt bare ligt vil køre med pc over , vil jeg sige køb et andet tv, det er bare ikke godt nok. skriver kun dette med en grund overhoved, alle siger hurra hurra til dette tv , med sandhedden skal vel frem, så folk selv kan vælge,
skriv den anden sandhed om denne skærm hvis i vil. dette er ikke sandhed om hvad den kan og ikke kan mod andre skærme , men hvad den ikke kan for sig selv.
mvh