|
Den fattige studerendes Bio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er der en knagerække er smart, for så kan du bare vikle kablerne rundt om krogene :)
|
||
![]() |
||
superbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2011 Status: Offline Point: 25 |
|
Kunne godt være man skulle prøve det med knagerækken
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Virkelig fed computer. Afgjort en løsning jeg vil tage til mig hvis jeg skal have en gamer-pc igen. Og du sparer jo lidt vigtigt og slipper for alt det støv der altid hober sig op indeni og bagved den grimme kasse.
Redigeret af slumbert - 18-Marts-2014 kl. 19:42 |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
|
Rigtigt fint set-up. Meget sjovt med computeren på væggen.
![]() Hvad er det for et lærred og projektor du har? Lærredet ville jeg også lige få længere ned. ps. Fattig min bare røv
![]() |
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
![]() |
||
superbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-August-2011 Status: Offline Point: 25 |
|
Hov glemte at skrive, men det er epson tw3200, kender ikke mærket på lærred købte det på lauritz er jo blevet fattig efter køb setup
![]() |
||
![]() |
||
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
|
Rigtig pænt for en på SU, ligesom jeg selv. Jeg kan se der er andre end jeg, der bruger pengene på andet end alkohol ;)
Du kan evt. tjekke min bio ud.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |