recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den nemmeste løsning til DR fra nettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den nemmeste løsning til DR fra nettet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Mademan Mademan skrev:

Kan du give et forslag til en router der sandsynligvis vil give en mere stabil forbindelse? Og skal en sådan kobles på efter den nuværende router eller kan en ny bruges i stedet?

Mvh. Kasper.

Apple's Airport-routere er oplagte og efter min erfaring giver de den mest gnidningsløse Airplay-oplevelse blandt de routere jeg har prøvet.

Hvis du et modem+router fra internetudbyderen, som er krævet for at være på nettet, så kan du bare lade den sidde, slå WiFi fra, og forbinde Airport-routeren hertil med kabel. Følg derefter guiden til opsætning med Airport-app'en til Mac eller iPhone/Mac. Super nemt.
Til top
Mademan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-December-2007
Sted: København
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mademan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Apple's Airport-routere er oplagte og efter min erfaring giver de den mest gnidningsløse Airplay-oplevelse blandt de routere jeg har prøvet.

Kan være man skulle prøve en airport express. Det hjælper måske også, hvis jeg smider et kabel i r*ven af ATV. :-)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2015 kl. 18:07
Ellers har jeg nu heller aldrig hørt om problemer med Asus' routere. De er også klippe stabile.
Jeg købte min Asus i juli. Den har stået tændt ugen restart lige siden. Det har jeg seriøst aldrig oplevet før. Selv ikke med min skide dyre Zyxel, som jeg havde før.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu