recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den nye Samsung HD Selector
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDen nye Samsung HD Selector

Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2008 kl. 22:12

5HD kommer først senere. Hvis man da ellers gider at se al den hakkemad.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
2bak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2008 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af 2bak 2bak skrev:

Jeg har den seneste version af Sagem HD81 og er sådan set nogenlunde tilfreds, bortset fra at jeg synes, at alt for mange udsendelser har grove pixelleringer, men det er måske signalet fra TDC, der er skyld i det?
Fx kunne jeg ikke holde ud at se 'Forbrydelsen' digitalt, men så den på det analoge signal. Andre gange står SD billedet knivskarpt med HD81, uden pixelleringer.
Det svinger meget.

Hvilke fordele vil der være ved at skifte til den Samsung, når den kommer, set i forhold til HD81? Vil jeg få et bedre billede på SD-udsendelserne, alt andet lige?

Jeg skrev tidligere ovenstående om HD81'eren, men har efterfølgende konstateret, at jeg også oplever disse fænomener med et rent analogt signal.

Så jeg må konkludere, at der ikke er noget at udsætte på HD81's kvalitet eller på kvaliteten af de digitale udsendelser, men at det må være mit fjernsyns signalbehandling, der giver dette indtryk af "pixelleringer", som fx ses når personen har sort tøj på. 

Men alt i alt er jeg meget tilfreds med både fjernsyn, HD81 og udsendelseskvaliteten fra YouSee.

Ville bare lige følge den op...

Samsung LE-32M71B, Samsung SMT-H3106, diverse hifi
Til top
futfut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 16:11
hejsa , kan fortælle at jeg har været nede i 2tal i dag som forhandler selector og han sage at han fik den nye samsung hjem i morgen og den kostet 699 kr med en program pakke og 1599 kr uden
Til top
futfut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 17:30
og nu har jeg lige været nede i tdc butikken på østerbrogade og købe et selector kort mere til mit nye nad tv til soveværelset og de har fået den nye selector hjem men må først sælge den fra på mandag den 4 feb  
Til top
futfut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 18:29
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 07-April-2007
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 18:29

Oprindeligt skrevet af futfut futfut skrev:

hejsa , kan fortælle at jeg har været nede i 2tal i dag som forhandler selector og han sage at han fik den nye samsung hjem i morgen og den kostet 699 kr med en program pakke og 1599 kr uden

"699 kr med en program pakke" har TDC overhoved nogle HD pakke ?

TV2 SPORT HD er kommet på selectoren 

Til top

Besvar Besvar Side  <1 789

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu