|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 145> |
Forfatter | ||
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
|
Sidste HD-film jeg har forsøgt at se er The Last Samurai med Tom Cruise, som jeg har fået fra LoveFilm, men den melder hele tiden om fejlkode - sandsynligvis fordi den er ridset (en del små men ingen store synlige). Det er sikkert en god film, men oplevelsen bliver ikke helt den samme, når man for hvert kvarter skal slukke afspilleren - starter op igen og droppe at se de passage på to minutter, hvor den melder fejl.
|
||
![]() |
||
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|
den sdiste bd jeg har set var 300 :-)
|
||
mfg. the one and only panhero
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
|
Det gyldne Kompas på BD med 7.1 DTS-HD Master Audio God lyd med fin dynamik Billede er genrelt pænt dog med noget støj i. Potter
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() |
|
"Sweeney Todd - The Demon Barber from Fleet Street". En af de mærkeligste film jeg har set. Genren er "splatter-musical"! BD udgaven er suveræn. Tim Burtons (instruktør) dystre grå-blå-sorte univers (kendt fra Batman, Sleepy Hollow o.a.) gør sig virkelig godt sammen med det røde blodbad. Filmen overbeviste mig om at mit udstyr intet mangler m.h.t kontrast, sortniveau og gråtoneskala. Der er en enorm dybde i billedet. Ex: De regnvåde brostensbelagte gader i 1800-tallets London der reflekterer lyset fra gaslamperne om aftenen. Johnny Depp er selvfølgelig selvskreven til hovedrollen. Derudover et herligt gensyn med Alan Rickman kendt for rollen som professor Snape i Harry Potter filmene. Filmen er i 16:9 - skønt når hele lærredet udnyttes. Som der står på omslaget: "A must see" Redigeret af Vijnana - 04-Oktober-2008 kl. 15:48 |
||
![]() |
||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
![]() |
|
Jeg fik lige genset Simpsons the movie, som har et utolig flot billede. Udover det har jeg også brugt min tid på at se Flammen og Citronen
![]() |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Det samme her, når det gælder "Flammen og Citronen" (Blu-ray) flot men
lidt kedelig film og har konstant at den er i 1080/50i, ellers røg der "Die Hard: With a Vengeance" (Die Hard 3) i Blu-ray afspiller (Blu-ray udgaven fra Australien) ![]() Redigeret af Startrek - 04-Oktober-2008 kl. 17:10 |
||
![]() |
||
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
|
Har også lige set den, kan klart anbefales. There will be blood er nok den bedste jeg har set når vi snakker billed |
||
Get HIFI or die trying c",
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
|
så har jeg lige set denne her. og de har gjort et godt stykke arbejde. fed lyd, og et flot billede. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
|
Det lyder rigtig godt, jeg glæder mig til at se min fra UK og selvfølgelig se om der er DK tekst, så din tråd kan opdateres |
||
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
||
![]() |
||
Gizmodo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Har lige fået Transformers på blu-ray ind af døren, så den har jeg set i dag. Den er intet mindre end fantastisk på blu-ray - en af de film på blu-ray der har det bedste billede og den bedste lyd.
Redigeret af Gizmodo - 04-Oktober-2008 kl. 23:24 |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Har netop set "L.A. Confidential" på Blu-ray. En udmærket thriller i Film Noir-stil. Også med en OK billedekvalitet. Er desuden også gået i gang med at kigge første sæson af "Pushing Daisies" på Blu-ray. Fuldstændig skrupskør handling, med masser af sort humor - og endnu bedre billedekvalitet. Redigeret af musicus - 05-Oktober-2008 kl. 00:00 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
|
så lige den sprødeste krigsfilm lavet til dags dato (igen)..
(Assembly) The Hut - Assembly BD - £16.93 http://www.thehut.com/hut/9964159.productRedigeret af BUGz - 05-Oktober-2008 kl. 00:07 |
||
Pioneer PDP-LX5090
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 145> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |