recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den Skyldige - Bluray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Den Skyldige - Bluray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Den Skyldige - Bluray
    Sendt: 24-December-2018 kl. 01:47
Nogen som har set forhandler med en BD version af "Den Skyldige"?
Det er kun lykkedes mig at finde DVD og det er ikke rigtigt interessant for en film udgivet i 2018.

Jeg har heller ikke kunnet finde info om at den kun udkommer på DVD.
Er det evt. noget compliance bøvl ifht. Oscars?

Til top
Ole N 84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2017
Sted: da vinci parken
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole N 84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 02:33
Hej

Den er vist kun udgivet på dvd, der er flere nye danske film som kun er udgivet på dvd, hvilket jeg ikke helt forstår.

Ole N 84
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 04:24
Måske kan vi være heldige at den kommer på blå i Tyskland eller England. Her i landet ser det i større og større grad ud til, at distributørerne er tilfredse med DVD og slatten streaming.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 08:32
Jeg har også ledt efter den på BD, men ikke kunne finde den.

Det endte med at jeg købte den på Itunes til 99 kr. Her er den i 1080.

Filmen er spændende og god.

Men lige netop den film er det lige meget om den er DVD eller BD. Jeg kan også være i tvivl om det ikke bare er en film, man bare bør leje. Jeg ved ikke om det lige er en film man ser igen, når man først har set den.

Redigeret af PerW - 24-December-2018 kl. 08:35
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 09:51
Jeg ved den findes i såkaldt "piratudgave", hvor de angiver Blu-ray som kilde, så den burde kunne findes som Blu-ray...

Redigeret af Supergris - 24-December-2018 kl. 09:52
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2018 kl. 11:54
Mvh. JørgenT
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2018 kl. 00:27
Desværre er salget ikke altid til at udgive blu-ray.
Min datter fik de første "Antboy" på blu-ray, med så kom den næste kun på dvd og de brugte undskyldningen at der ikke bliver solgt nok blu-ray.
Men ret surt at en dansk film bliver udgivet i andre lande på blu-ray... dog heldigvis med dansk tale. 

Redigeret af Jessemand - 25-December-2018 kl. 00:29
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2018 kl. 12:39

Det burde jeg jo have checket, men tak for det! Thumbs Up
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2018 kl. 12:58
Jeg kan kun anbefale dig at starte med at leje filmen. 

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2018 kl. 13:26
Jeg er nok lidt en dinosaur, men foretrækker at købe.
Der er heller ingen streaming services i min bif :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu