|
Den Skyldige - Bluray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2018 kl. 01:47 |
Nogen som har set forhandler med en BD version af "Den Skyldige"? Det er kun lykkedes mig at finde DVD og det er ikke rigtigt interessant for en film udgivet i 2018. Jeg har heller ikke kunnet finde info om at den kun udkommer på DVD. Er det evt. noget compliance bøvl ifht. Oscars? |
|
![]() |
|
Ole N 84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Den er vist kun udgivet på dvd, der er flere nye danske film som kun er udgivet på dvd, hvilket jeg ikke helt forstår. Ole N 84 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Måske kan vi være heldige at den kommer på blå i Tyskland eller England. Her i landet ser det i større og større grad ud til, at distributørerne er tilfredse med DVD og slatten streaming.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Jeg har også ledt efter den på BD, men ikke kunne finde den.
Det endte med at jeg købte den på Itunes til 99 kr. Her er den i 1080. Filmen er spændende og god. Men lige netop den film er det lige meget om den er DVD eller BD. Jeg kan også være i tvivl om det ikke bare er en film, man bare bør leje. Jeg ved ikke om det lige er en film man ser igen, når man først har set den. Tilføjelse: Men den findes på i BD i Tyskland: https://www.amazon.de/Guilty-Blu-ray-Jeanette-Lindbaek/dp/B07HPY5SNK/ref=tmm_other_meta_binding_swatch_0?_encoding=UTF8&qid=1545636798&sr=8-3-fkmr0 Redigeret af PerW - 24-December-2018 kl. 08:35 |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Jeg ved den findes i såkaldt "piratudgave", hvor de angiver Blu-ray som kilde, så den burde kunne findes som Blu-ray...
Redigeret af Supergris - 24-December-2018 kl. 09:52 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Desværre er salget ikke altid til at udgive blu-ray.
Min datter fik de første "Antboy" på blu-ray, med så kom den næste kun på dvd og de brugte undskyldningen at der ikke bliver solgt nok blu-ray. Men ret surt at en dansk film bliver udgivet i andre lande på blu-ray... dog heldigvis med dansk tale.
Redigeret af Jessemand - 25-December-2018 kl. 00:29 |
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Det burde jeg jo have checket, men tak for det!
![]() |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Jeg kan kun anbefale dig at starte med at leje filmen.
|
|
![]() |
|
Jeg er nok lidt en dinosaur, men foretrækker at købe. Der er heller ingen streaming services i min bif :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |