|
Den store Panasonic-konkurrence |
Besvar | Side <1 6789> |
Forfatter | |||
bibihest
Guld medlem Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
Sendt: 18-November-2012 kl. 21:56 | ||
Det ændrer ikke noget om han gør det for hans kone eller om hun sidder ved siden af og gør det lige efter. Det kan de hverken se mere eller mindre snyd ud af herinde og derfor er han i farezonen uanset hvad. Nu er der blevet skrevet at "frekvens, cookies, ip, sessions, email mønster" er noget de kigger på. Herhjemme gør vi det stort set samtidig hver dag, dvs. frekvensen er hver gang kun med få sekunder/minutters mellemrum. Det må så være i "snydezonen" når tiden er så ens, cookies er på samme compiter og IP'en er den samme. Synes da de skal komme ud med nogle mere klare regler for hvad der er i orden, frem for at nogle af os risikerer slet ikke at være med, fordi det bliver betegnet som snyd. Redigeret af bibihest - 18-November-2012 kl. 21:58 |
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
Sendt: 18-November-2012 kl. 22:13 | ||
Kære venner.
Træk nu vejret :-). Vi betragter altså ikke familiemedlemmer som snyd. Det er altså jer, der kommer med alle mulige teorier :-) Der findes nogle internationale snydesystemer som vi holder øje med. Som tidligere skrevet, så har vi endnu ikke omlevet dem. Træk nu vejret. I næste uge annonceres vinderen :-)
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Aqaitas
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Sendt: 18-November-2012 kl. 22:46 | ||
Jeg håber jeg vinder
|
|||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
|||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Sendt: 18-November-2012 kl. 23:01 | ||
Jeg skrev jeg havde indtastet for hende, ikke at jeg havde svaret for hende, hun har jo selv udvist den store intelligens som kræves, at klikke på linklinien . Eller også har jeg svaret på hendes vegne, eller også har jeg hacket Recorderes trækningssystem. Fald dog ned menneske, det er sgu da hverken snyd, bedrag eller andet i den retning, jeg udfylder da også kuponer i andre konkurrencer på vegne af min kone, det er da ganske normalt folk gør det. |
|||
matv88
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Sendt: 18-November-2012 kl. 23:48 | ||
Hold da op hvor er nogle her inde smålige
|
|||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|||
explodedk
Bruger Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
Sendt: 19-November-2012 kl. 10:37 | ||
det var da noget af en debat jeg fik sat i gang :D
|
|||
KBH/Amager
|
|||
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Sendt: 19-November-2012 kl. 11:33 | ||
Plattenslagere findes der masser af .. og ligemeget hvad der er skrevet i konkurrencebetingelserne, vil der altid være en mulighed for at smide ekstra lodder i bowlen .. Jeg håber ikke du vinder Hans .. :) |
|||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Sendt: 19-November-2012 kl. 13:05 | ||
Så du har aldrig udfyldt en kupon i din kones/kærestes navn ? Hvad plattenslageri er der over, at jeg udfylder i hendes navn, hun kan sgu da selv have tastet skidtet ind. Jeg personligt har da ikke større chance for at vinde. Hvis min kone bliver trukket er det hendes TV. Men de trækker sikkert en ny hvis de trækker mig, de tør da ikke andet med den samling skærmfasister der er herinde. Det er jo næmest dybt kriminelt det jeg har gjort, noget nær på niveau med forbrydelser mod menneskeheden. Jeg er 100% sikker på der er andre end mig, som har gjort det samme, men de vil da ikke stå frem, de kan jo se hvordan hoben reagerer når man åbent fortæller om det. Jeg har hverken udfyldt på vene af hund, kanin, kat, fisk eller iPhone, selvom det kunne være jeg skulle det næste gang. |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Sendt: 19-November-2012 kl. 13:15 | ||
Er det ikke ved at være for meget? Jeg vidste intet om man kunne svare, eller konen selv kunne være med. Jeg havde på et tidspunkt nogle problemer, med at jeg ikke kunne modtage mail fra forum. Jeg kunne ingen få, og da jeg havde ændret mailadresse, så kunne jeg slet ikke komme ind i forumdelen. Jeg måtte så sende en besked, fra en brugerkonto, som min kone havde. Jeg fik ordnet min, men konens brugerkonto blev slettet omgående efterfølgende. Så jeg troede faktisk, at man ikke måtte have flere i en husstand. Jeg har det personligt fint nok, hvis du vinder Hans. Jeg foretrækker jo selv at vinde. Men du skal intet høre herfra.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Sendt: 19-November-2012 kl. 13:47 | ||
I sidste ende så sidder folk og bliver kørt op over en konkurrence hvor de har mulighed for at vinde et fjernsyn.. En mulighed de ikke har betalt for. Brugt nogle sekunder på det om dagen, garanteret i forbindelse med at besøge siden som man alligevel ville have gjort.
Hvad med bare at være taknemmelige for at i overhovedet får muligheden? Istedet for at sidde og blive sure på hinanden over nogle fortolkninger på reglerne. Der er en eller anden der ender med at få et fedt og (for dem) gratis fjernsyn. Det er da absolut kun positivt. Om der er snyd, eller hvordan det hele bliver afgjort, det er helt op til recordere.dk at afgøre - og ærligt talt, så virker de som om de har helt styr på hvad de gør. Tag en slapper, kryds fingre, og så vær da for faen glade på andres vegne når heldet er med dem.
|
|||
Langtoft
Super bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
Sendt: 19-November-2012 kl. 14:35 | ||
1. Jeg skal da ikke kunne udelukke at jeg kunne finde på det samme, der er vel en skjult plattenslager i os alle, dog vil jeg mene at med denne her konkurrence har der været rig mulighed for at deltage med kun et lod dagligt, det andet virker lidt grådigt ? 2. Hvis de trækker en anden vinder, så er det jo uholdbart da de selv har sat reglerne. 3. Hvis du selv mener det, så ja :) Jeg vil dog ikke mene der er noget kriminelt i det, så lad være med at gøre det slemmere end det er.. 4. Helt sikkert, som sagt findes der massere af plattenslagere :) 5. Nej, men det kunne man jo lige så godt, for hvad er forskellen, når du taster for dem :) At du smider kuponer i kassen på vegne af familiemedlemmer må være helt op til dig selv, længere er den vel ikke, det er jo recordere selv der har lavet de noget tynde betingelser for konkurrencen. Og når man vælger at stå frem med det, så er man vist også selv uden om at man bliver klynget op. |
|||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Sendt: 19-November-2012 kl. 14:35 | ||
Jeg ville kigge mig over skulderen fra nu af hvis jeg var dig Hans. Pludselig står der en flok bønder med høtyve og fakler og vil jage en ud af landsbyen. Du er et skidt skidt menneske i samme grad som Hussein og Bin Laden. Du har sikkert heller ikke engang anlagt dig et overskæg her i Movember. Puha, skam dig. :)
|
|||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|||
Besvar | Side <1 6789> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |