recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den store Panasonic-konkurrence 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDen store Panasonic-konkurrence 

Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Nu har din kone jo ikke svaret på spørgsmålet, men du har siddet og tastet noget ind i hendes navn. Det er en klar overtrædelse af reglerne.

Det ændrer ikke noget om han gør det for hans kone eller om hun sidder ved siden af og gør det lige efter. Det kan de hverken se mere eller mindre snyd ud af herinde og derfor er han i farezonen uanset hvad.

Nu er der blevet skrevet at "frekvens, cookies, ip, sessions, email mønster" er noget de kigger på. Herhjemme gør vi det stort set samtidig hver dag, dvs. frekvensen er hver gang kun med få sekunder/minutters mellemrum. Det må så være i "snydezonen" når tiden er så ens, cookies er på samme compiter og IP'en er den samme.

Synes da de skal komme ud med nogle mere klare regler for hvad der er i orden, frem for at nogle af os risikerer slet ikke at være med, fordi det bliver betegnet som snyd.

Redigeret af bibihest - 18-November-2012 kl. 21:58
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 22:13
Kære venner.

Træk nu vejret :-). Vi betragter altså ikke familiemedlemmer som snyd. Det er altså jer, der kommer med alle mulige teorier :-)

Der findes nogle internationale snydesystemer som vi holder øje med. Som tidligere skrevet, så har vi endnu ikke omlevet dem. 

Træk nu vejret. I næste uge annonceres vinderen :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Aqaitas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2008
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 22:46
Jeg håber jeg vinder
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 23:01

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg synes det ville være rart hvis man skrev 1 svar pr. husstand.

Så slipper man for de snydere som udfylder et skema for hele familien. Der skal vel ikke så meget sund fornuft til at vide at lille Peter på 5 ikke kan have udfyldt sådan et skema. Men det er jo meget svært for administratorerne at vide hvad alder deltageren har.

Hvad snyd er der i at indtaste for andre i husstanden ?

Så ja jeg har siddet og indtastet for min kone, der er intet i reglerne som siger man ikke må det.

Jeg må måske heller ikke købe en lotto-kupon til min kone ?

Der har ikke været noget om hvordan de fravælger, men reelt kan de kun fravælge hvis der er udfyldt med samme data flere gange på samme spørgsmål.

De skal så frasortere de duplicerede svar, så der kun er én fra hver, da der IKKE står noget om at duplikerede svar medføre afvisning af svar og det kan da slet ikke føre til udelukkelse fra konkurrencen.

Som jeg har læst dit tyndt beskrevne regler, så gælder hvert rigtigt svar som ét lod, dvs. man får x antal loder som alle deltager på lige fod i den store virtuelle bovle.

Hvis jeg læser reglerne så står der udtrykkeligt: "Hver deltager må svare én gang på hvert spørgsmål."

Nu har din kone jo ikke svaret på spørgsmålet, men du har siddet og tastet noget ind i hendes navn. Det er en klar overtrædelse af reglerne.
En konkurrence skal jo ikke være en parameter på hvem som kender flest og kan bruge deres navn til at udfylde. 

DU har svaret på både spørgsmål for dig selv og din kone og derfor har du svaret mere end én gang på hvert spørgsmål i konkurrencen.

Jeg vil gerne bede administratorne på Recordere.dk fjerne "Hans" fra konkurrencen, da han har indrømmet at have snydt.
Hvis ikke han bliver fjernet, så bør konkurrencen kendes ugyldig, da minimum én deltager er blevet taget i betragtning selvom vedkommende ikke har fulgt reglerne. En anden løsning kunne være at trække en ny vinder hvis "Hans" med sine flere identiteter skulle vise sig at blive udtrukket.

Man kan kalde det for flueknepperi, men meningen er vel at man skal følge reglene som er udstykket for konkurrencen. Der er altid nogle som skal prøve at bringe sig i en bedre position her i samfundet ved at snyde, hvor de har mulighed for det. Det går jo ud over alle dem på Recordere.dk som har fulgt reglerne.

Det er jo også meningen at sponsorene for konkurrencen er interesseret i at man læser om deres produkt og ikke bare har en person der sidder og udfylder for andre, som ikke gider læse det.
Det kan i sidste ende gå ud over konkurrencerne og Recordere.dk's evne til at tiltrække sponsorer.

Jeg skrev jeg havde indtastet for hende, ikke at jeg havde svaret for hende, hun har jo selv udvist den store intelligens som kræves, at klikke på linklinien Wink. Eller også har jeg svaret på hendes vegne, eller også har jeg hacket Recorderes trækningssystem. Fald dog ned menneske, det er sgu da hverken snyd, bedrag eller andet i den retning, jeg udfylder da også kuponer i andre konkurrencer på vegne af min kone, det er da ganske normalt folk gør det.
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 23:48
Hold da op hvor er nogle her inde smålige
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
explodedk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2006
Sted: København
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 10:37
det var da noget af en debat jeg fik sat i gang :D 
KBH/Amager
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 11:33
Plattenslagere findes der masser af .. og ligemeget hvad der er skrevet i konkurrencebetingelserne, vil der altid være en mulighed for at smide ekstra lodder i bowlen ..

Jeg håber ikke du vinder Hans .. :)

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Langtoft Langtoft skrev:

Plattenslagere findes der masser af .. og ligemeget hvad der er skrevet i konkurrencebetingelserne, vil der altid være en mulighed for at smide ekstra lodder i bowlen ..

Så du har aldrig udfyldt en kupon i din kones/kærestes navn ?

Hvad plattenslageri er der over, at jeg udfylder i hendes navn, hun kan sgu da selv have tastet skidtet ind. Jeg personligt har da ikke større chance for at vinde. Hvis min kone bliver trukket er det hendes TV.

Men de trækker sikkert en ny hvis de trækker mig, de tør da ikke andet med den samling skærmfasister der er herinde.

Det er jo næmest dybt kriminelt det jeg har gjort, noget nær på niveau med forbrydelser mod menneskeheden.

Jeg er 100% sikker på der er andre end mig, som har gjort det samme, men de vil da ikke stå frem, de kan jo se hvordan hoben reagerer når man åbent fortæller om det.

Jeg har hverken udfyldt på vene af hund, kanin, kat, fisk eller iPhone, selvom det kunne være jeg skulle det næste gang.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 13:15

Hvad plattenslageri er der over, at jeg udfylder i hendes navn, hun kan sgu da selv have tastet skidtet ind. Jeg personligt har da ikke større chance for at vinde. Hvis min kone bliver trukket er det hendes TV.

Men de trækker sikkert en ny hvis de trækker mig, de tør da ikke andet med den samling skærmfasister der er herinde.

Det er jo næmest dybt kriminelt det jeg har gjort, noget nær på niveau med forbrydelser mod menneskeheden.

Jeg er 100% sikker på der er andre end mig, som har gjort det samme, men de vil da ikke stå frem, de kan jo se hvordan hoben reagerer når man åbent fortæller om det.

Jeg har hverken udfyldt på vene af hund, kanin, kat, fisk eller iPhone, selvom det kunne være jeg skulle det næste gang.

Er det ikke ved at være for meget? Jeg vidste intet om man kunne svare, eller konen selv kunne være med. Jeg havde på et tidspunkt nogle problemer, med at jeg ikke kunne modtage mail fra forum. Jeg kunne ingen få, og da jeg havde ændret mailadresse, så kunne jeg slet ikke komme ind i forumdelen. Jeg måtte så sende en besked, fra en brugerkonto, som min kone havde. Jeg fik ordnet min, men konens brugerkonto blev slettet omgående efterfølgende. Så jeg troede faktisk, at man ikke måtte have flere i en husstand.

Jeg har det personligt fint nok, hvis du vinder Hans. Jeg foretrækker jo selv at vinde.LOL Men du skal intet høre herfra.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 13:47
I sidste ende så sidder folk og bliver kørt op over en konkurrence hvor de har mulighed for at vinde et fjernsyn.. En mulighed de ikke har betalt for. Brugt nogle sekunder på det om dagen, garanteret i forbindelse med at besøge siden som man alligevel ville have gjort.

Hvad med bare at være taknemmelige for at i overhovedet får muligheden? Istedet for at sidde og blive sure på hinanden over nogle fortolkninger på reglerne. 

Der er en eller anden der ender med at få et fedt og (for dem) gratis fjernsyn. Det er da absolut kun positivt. Om der er snyd, eller hvordan det hele bliver afgjort, det er helt op til recordere.dk at afgøre - og ærligt talt, så virker de som om de har helt styr på hvad de gør.

Tag en slapper, kryds fingre, og så vær da for faen glade på andres vegne når heldet er med dem.
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 14:35

1. Jeg skal da ikke kunne udelukke at jeg kunne finde på det samme, der er vel en skjult plattenslager i os alle, dog vil jeg mene at med denne her konkurrence har der været rig mulighed for at deltage med kun et lod dagligt, det andet virker lidt grådigt ?

2. Hvis de trækker en anden vinder, så er det jo uholdbart da de selv har sat reglerne.

3. Hvis du selv mener det, så ja :) Jeg vil dog ikke mene der er noget kriminelt i det, så lad være med at gøre det slemmere end det er..

4. Helt sikkert, som sagt findes der massere af plattenslagere :)

5. Nej, men det kunne man jo lige så godt, for hvad er forskellen, når du taster for dem :)

At du smider kuponer i kassen på vegne af familiemedlemmer må være helt op til dig selv, længere er den vel ikke, det er jo recordere selv der har lavet de noget tynde betingelser for konkurrencen.

Og når man vælger at stå frem med det, så er man vist også selv uden om at man bliver klynget op. 

Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 14:35

Jeg ville kigge mig over skulderen fra nu af hvis jeg var dig Hans. Pludselig står der en flok bønder med høtyve og fakler og vil jage en ud af landsbyen.

Du er et skidt skidt menneske i samme grad som Hussein og Bin Laden. Du har sikkert heller ikke engang anlagt dig et overskæg her i Movember.
Puha, skam dig. :)
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top

Besvar Besvar Side  <1 6789>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu