|
|
Besvar ![]() |
Side <1 151617 |
Forfatter | ||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
|
Yes, i MM3.0 er podcast-håndtering inkluderet - pt. er udviklerne nået til MM 3.0 alpha 7 (!), så forhåbentlig en 100% stabil FULD 3.0-udgave er klar inden for et par måneder. jeg har i øvrigt album art tagget på alle mine 15000 numre - jeg må klart anbefale at tagge direkte i nummeret (embedded album art) og IKKE i folderen - så er du sikker på, at kunne se album art i alle andre playere, herunder MP3-spillere og fremtidige dimmere. når det ligger som jpg i album folderen, kan du ikke være sikker på, at art kan ses i andre systemer. kris Redigeret af kris - 08-August-2007 kl. 14:16 |
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
![]() ![]() Der var da et par albums, som den ikke kunne klare, og så var der lige mine podcasts ![]() ![]() Jeg kan se, at der lige skal bruges lidt tid på tilvænning til den nye gui, men så slemt er det nu ikke, selvom jeg stadig er lidt famlende ift betjeningen. Det er jo faktisk ligesom da man startede med iTunes i sin tid. Det fik man jo &så lært ![]() Jeg kan godt forstå din begejstring for mm - faktisk er det lidt af det samme som med Kiss og andre open source-agtige produkter: Der bliver gjort mageløst meget fra rigtig mange mennesker uden, at det koster en krone. Sådan arbejder jeg faktisk også. Når jeg udvikler noget til min arbejdsplads, bliver det ofte lagt på nettet med kildekode bagefter. Dermed kan andre også få udbytte af mine anstrengelser for at løse virksomhedens kerneydelse, som jo i sagens natur er forskellig fra min kerneydelse. Jeg har løst min opgave, og der går ikke noget fra mig af, at andre får lov at kigge mig over skulderen. Det er lidt som dette forum: Nogen ved altid noget om noget, men alle ved ikke alting om alting, men når man forener den samlede viden er vi alle blevet klogere ![]() Venligst Søren PS. Juice fungerer fint til podcast. Der er endnu mere enkelt end iTunes. Redigeret af Breddam - 08-August-2007 kl. 22:13 |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
haha kris, du skulle være sælger eller politikker - du go' til sælge varen. MedieMonkey, ved ikk rigtigt, kan se det kan en masse og måske lidt mere flexsibel men stadigvæk - jeg er meget iTunes-fan. synes brugerfladen er SUPER god & logisk. Den kan det den skal, importere, hente covers, stiller det logisk op når man skal browse gennem ens musik-samling og den brænder vel ikk dårligere end andre programmer? måske når der er mange sange i biblioteket kan den måske blive lidt "træt/langsom" når man bladre igennem biblioteket og skal finde en sang, men vores computere bliver jo også hurtigere & hurtigere. Men igen, måske jeg bare ikk har "leget" nok med MM, hvad med brugerfladen i v.3 - bliver den anderledes, synes nemlig lige på det punkt at den ikk lige så nem/logisk og bladre i som iTunes. |
||
![]() |
||
kappel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Hej alle der følger denne tråd. Jeg har et spørgsmål, som jeg håber der er nogle der har nogle svar på. Findes der ikke en NAS som anvender NTFS filsystemet? Jeg troede lige jeg havde den NAS jeg skulle have fat i, men QNAP TS-209 anvender EXT3 (Linux filsystem, som ikke fungere så optimalt til windows - sig til hvis jeg tager fejl) og så FAT (Windows) som også er langsom og som vel maks understøtter 36 GB diske. Kappel |
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Hvad filsystem din NAS benytter er windows ligeglad med. NAS-serveren har sit eget styresyetem. m.v.h. Redigeret af sommelle - 13-August-2007 kl. 19:35 |
||
![]() |
||
kappel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Det er jeg klar over, jeg tænker på hastigheden hvormed læser/skriver til NAS'en. Jeg læste følgende artikel:
Kappel |
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Min Synology DS207 benytter også EXT3 filsystemet, og det virker fint. Skrivning til den foregår med ca. 7-9000 kbytes/s, læsning med 14-16000 kbytes/s. m.v.h. |
||
![]() |
||
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
|
Philips Streamium SLM5500 + Buffalo linkstaion live. Så har vi da fat i afspiller der kan sende lidt billeder og ekstra lir til TV + at den kan køre Twonky (tror jeg) via buffalo'en. Kunne det ikke være super løsning til at afspille media filer fra en NAS? |
||
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Jo, det er ret fedt. Man behøver ikke have pc'en tændt. Jeg bruger dog ikke Twonky til at servicere min Kiss, da Kiss VR 558 ikke er en uPnP-klient. Det bruger jeg så Kissdx til. Den kan også afspille ISO-filer. Edit=Medieafspilleren fra Philips ville også kunne erstatte dén Noxon, som spørger om i en anden tråd. Den skal bare være tilsluttet anlægget. Venligst Søren Redigeret af Breddam - 22-August-2007 kl. 16:40 |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
At filsystemet ext3 skulle være langsommere end ntfs har jeg aldrig hørt (?), og hvis man kører over 100 Mbps LAN vil netværket under alle omstændigheder være flaskehalsen. Som forbruger synes jeg kun at man skal være glad for at producenten ikke spilder penge på unødige licenser der kun gør Bill Gates rigere, og hvis firmwaren var 100% GPL og man fik leveret source til free hacking (som Dreambox, WRT54GL, etc) ville det være endnu et plus i mine øjne. Redigeret af JesperLund - 22-August-2007 kl. 18:05 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 151617 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |