|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Forfatter | |
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
hej dreamstream
ingen af de to forhandlere der er angivet tager visa. vil helst kun betale med visa da det giver mig en bedre retsstilling |
|
![]() |
|
dreamstream ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 288 |
![]() |
Hej Business101 Tak for dine svar. Jeg har studeret NAS den sidste månedstid og selv om jeg stadig er lidt i tvivl så tror jeg nok at mit valg falder på QNAP ts-201. Jeg er helt enig med dig i at betaling på nettet med andet end kort er noget skidt. Så vidt jeg dog kan læse yder paypal vist en garanti, mod at sælger blot beholder pengene: https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/cps/securityce nter/buy/Protection-outside Ret mig hvis jeg tager fejl. |
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
Sådan!
Neue Firmware TS-101 seit 15.01.2007: Firmware 2.0.0 • HTTPS Unterstützung für das Web Interface ermöglicht eine sichere Konfiguration und SSL/AES (256 Bit) verschlüsselte Dateitransfers • Neue QGet Software für noch einfachere Benutzung der Download Station • Download Station unterstützt FTP/HTTP Downloads • Download Station unterstüzt UPnP NAT port forwarding • Download Station jetzt kompatibel mit Firefox für MAC • iTunes Server • TwonkyMedia UPnP Server aktualisiert auf Version 4.2 • Aktivieren/deaktiveren der TwonkyMedia Konfiguration auf Port 9000 • Netzwerk-Papierkorb • Dynamic DNS (DDNS) Service • DHCP Server • Aktivieren/deaktivieren eines anonymen FTP-Logins |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Født med Twonky - sådan! That's the way I like it. (Men mon ikke det er 4.1'eren - 4.2. er da ikke udkommet endnu?). kris Redigeret af kris - 15-Januar-2007 kl. 22:35 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
dreamstream ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 288 |
![]() |
Jeps, det er næsten for godt til at være sandt. Jeg håber blot der kommer tilsvarende firmware til ts-201, sådan en bestilte jeg nemlig tidligere idag, hvis ikke så vil jeg faktisk hellere have ts-101 Hehe, så lige at præcis samme opdatering er kommet til ts-201, så jeg glæder mig alligevel Redigeret af dreamstream - 15-Januar-2007 kl. 23:07 |
|
![]() |
|
![]() |
dreamstream hvor bestilte du din?
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved new-tech Jeg chekede firmaets score ved ebay, hvor den så pæn ud. Desuden læste jeg en del om paypal i aftes. Man kan hæve pengene igen inden 60 dage, hvis varen ikke dukker op. Desuden ringede jeg til forbrugerrådet idag, men der var ingen konsulenter. Jeg venter blot på en paypal bekræftelse fra firmaet. |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...mener du newegg.com? Hvad koster en 101 og 201, inklusive 500 GB harddisk...? Twonky kan næppe flyttes videre til en anden maskine, men Twonky er dog også så billig, at det næppe slår en ud, hvis det skulle blive aktuelt. Det vigtigste er, at man kan opdatere den version man har, efterhånden som Twonky releaser nye udgaver. Og det det kan man! Printere er der altid begrænsninger med ift. NAS. Fx virker multifunktionsprintere sjældent. kris Redigeret af kris - 16-Januar-2007 kl. 12:46 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Den lugter da af et fælleskøb!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ahh sorry, jeg har bestilt en ved Easy-Tech: Kris du kan finde priserne på dem her http://www.preisroboter.de/ergebnis3214629.html DjonDjoe: De forhandles ikke i DK, hvorfor fælleskøb er udelukket. |
|
![]() |
|
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Er der så nogen der succesfuldt har fået sig en Qnap hjem til Danmark?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej DjonDjoe Ja, det har jeg. Jeg har modtaget en ts-201 og jeg tror Buisness101 har modtaget en ts-101. Afsendelse og leveringstid gik helt efter planen og jeg er VILDT, begejstret for min QNAP. Når jeg ser tilbage på tiden fra jeg modtog den, har den virkeligt givet mig mange fornøjelige timer. QNAPEN er afsindigt alsidig og alting virker godt og gennemtestet. Lige nu leger jeg med at sætte en hjemmeside op på QNAP'en med PHP og SQLite database,det finder jeg vældigt underholdende. Den indbyggede TWONKY mediaplayer fungerer "top dollar" den er: Vildt hurtig til at scanne nye sange, den hænger aldrig og den er i det hele taget ukompliceret at arbejde med. Samtidigt har jeg nu konstateret at mp3 med en bitrate på 320, fuldt ud dækker mit musikalske behov. mvh dreamstream |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |