|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() Sendt: 18-Februar-2009 kl. 23:56 |
Denne har jeg set frem til på Blu-ray :D Andre der har det som mig?
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
ja! Mon ikke!
Og for en gangs skyld et cover, der er originalt og anderledes. Glæder mig til at (gen)se dette mesterværk i blå version. Er der nogen udgivelsesdato på? Redigeret af OleA - 19-Februar-2009 kl. 01:10 |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
slettet
Redigeret af OleA - 19-Februar-2009 kl. 01:10 |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Ja er du gal, den skal da købes så snart den udkommer..
:) Anthony Hopkins er helt genial i den film. |
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Der er desværre ingen fast dato endnu men Maj/Juni bliver formentlig datoen herhjemme
|
|
![]() |
|
Redman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Status: Offline Point: 194 |
![]() |
Man bliver jo helt overvældet af alt det ekstramateriale der følger med...
Men filmen er for god til at det kan stoppe mig fra at købe den. |
|
![]() |
|
![]() |
Men det er stadig en BD-50 skive den ligger på! Så det må vel betyde at deres encode fylder en del ;) |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Lige mine ord
Jeg venter med sitrende længsel på "Gladiator". Hvis den bliver lavet ordenligt, findes der næsten ikke noget flottere i billede og især lyd. Nogen der ved, hvornår den kommer? Steffen? Redigeret af Shiva - 20-Februar-2009 kl. 08:45 |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Sidst jeg snakkede med "nogen" om Gladiator, havde "nogen" ikke nogen dato, eller noget der bare lignede en tidshorisont desværre... jeg håber meget på at den måske kan dukke op i år...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Egentligt underligt at Gladiator ikke har en dato endnu - for jeg så coverart for den i et indlæg/reklame i en anden film som jeg købte for et par måneder siden.
Redigeret af hedberg - 20-Februar-2009 kl. 10:10 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Jamen den kan da slet heller ikke komme hurtigt nok efter min mening...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Jep, det har jeg også set. Derfor undrer det, at der ikke er det mindste info at støve op.
Jeg læste iøvrigt engang, at Scott overvejede en extented directors cut til BD-udgaven. Det er jo sådan noget, der giver anledning til obskure mængder mundvand. |
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |