|
Denon 2930 regionsfri dvd afspiller. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maxim27 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-August-2014 kl. 14:51 |
Sted : københavn østerbro
Jeg sælger min fede DVD afspiller idet jeg ikke bruger den mere så den står bare og ser flot ud. Så jeg tænkte det var på tide at få den solgt, så der kunne være en anden ejer som kunne give den lidt kærlighed. DVD-afspilleren hører til blandt Denon's topmodeller, med sin indbyggede REON billedebehandlings-chip. Den har fantastisk billedkvalitet image og kan opskalere til 480i/480p/720p/1080i/1080p;den afspiller SACD, DVD-Audio, and DivX. Farve :Sølv. Den har stået i et røgfrit hjem og dyre frit hjem. og den er meget velholdt. Har alt. manual, fjerbetjening osv, dog uden kasse. Den er købt i HIFI-Klubben, og er uden kvittering. Udgange (Billede): HDMI Component video S-video Scart Composite video Udgange (Lyd): Optisk SPDIF Coaxial SPDIF 5.1 analog Stereo Kostede 5500kr da jeg købte den. Kan både hentes og sendes. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |