recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon 3312 eller NAD T757
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenon 3312 eller NAD T757

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: Denon 3312 eller NAD T757
    Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 00:44
Jeg er ved at investere i et ordentligt setup og står derfor og hælder mellem de 2 nævnte receivere  og kunne godt tænke mig at høre nogen gode råd til hvad i ville vælge :) 

sælgeren foreslog mig NAD'en da han mener den bare leverer en bedre lyd og da jeg alligevel ikke vil få brug for alt det gejl de har proppet ned i 3312'eren, og at der er flere kræfter i NAD'en

Personligt synes jeg 3312'eren er flottere at se på men det er nu ikke så vigtigt, dog vil jeg ervherve mig en denon BD afspiller senere og så gør det jo ikke noget de matcher :) hehe

har købt 5 Dali Fazon LCR højtalere og en Dali IKON 2 12" Subwoofer

Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 09:06
Hej.
dette skulle vil egentligt placeres i surround forum, men pyt.
Har du lyttet til de receivere som du sammenligner med de højttalere som du har?
Til top
senorkaka Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: Holstebro
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 11:49
Ja det tænkte jeg også på, men på den anden side er det jo kun recieveren jeg har spørgsmål til :D

Har lyttet til NAD'en, men ikke 3312 da den kun lige er kommet frem så alle dem de havde fået var til folk der havde reserveret dem så det var ikke muligt :)
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 12:57
Ok.
Ville foreslå at lytte til anden Denon eksempelvis 3311, eller hvad der er til stede i din lokale hifiklub.
Det er mere for at du kan høre foprskellen på de to receivere.
Skal siges jeg selv har Yamaha, og som sådan ikke kan sige hvilken er bedst er dem du pege på, det er jo smag og behag.
Som du selv er inde på kan du bedst lide designet på Denon, så hvis lyden tiltaler dig, er det vil et godt match.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 16:36
Det burde vel være muligt at kontakt HFK, om at sætte det Dali Fazon sæt sammen med Denon 3312 og NADT 757. Så kan du selv lytte til hvad du synes er bedst Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu