recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon ah d310r hovedtelefon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon ah d310r hovedtelefon

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 18:51
Denon's AHD310R og 510R er ikke særlig vel bygget i kabinettet. De er i billigere plastik og der skal ikke meget til den knækker og virker ikke som kvalitet når man har dem i hånden. Lyden er okay i 310R men bedre i 510R også imod hvad der ellers findes derude. Jeg ville vælger sennheiser PX modellerne da de er lettere og i kraftigere plastik når det skal være mobilt. De har mindre høretelefoner så deres lyd er mindre men gode af størrelse. 
Alternativ kunne være Aiaiai eller Marshall mellem modeller være noget fra Hifiklubben. Jeg har selv erfaret hvad jeg har skrevet :)
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 14:51
Kom til at tænke på at 4sound kun er et par 100 meter væk. Må lige et smut forbi der.

Glemmer altid butikkerne i nærområdet hvilket er en skam
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Irenicus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2014 kl. 16:53
I så fald kan jeg anbefale et lyt til Sennheiser HD25-1 II, Audio-Technca ATH-M50, Focal Spirit One og Beyerdynamic DT-770.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 11:07
Begav mig ud i den vestjyske blæst og regn for at komme i 4sound, bliver modtaget af tre ekspedienter, der øffer noget om at synes godt om (facebook?). Ikke en siger Hej eller noget i den dur. Roder lidt ved deres hovedtelefoner, som der ikke er nogle demoer fremme af, i en fem minutters tid, stadig uden nogen kommer til mig. Bliver småpigefornærmet og går derfor uden at have prøvet nogle.

Så enden bliver at jeg bestiller et sæt superlux 681b fra thomann.de, de får meget ros, bl.a. også af Claus-dk på diverse fora. De er så billige at dur de ikke, så går,det nok alligevel.
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Begav mig ud i den vestjyske blæst og regn for at komme i 4sound, bliver modtaget af tre ekspedienter, der øffer noget om at synes godt om (facebook?). Ikke en siger Hej eller noget i den dur. Roder lidt ved deres hovedtelefoner, som der ikke er nogle demoer fremme af, i en fem minutters tid, stadig uden nogen kommer til mig. Bliver småpigefornærmet og går derfor uden at have prøvet nogle.

Så enden bliver at jeg bestiller et sæt superlux 681b fra thomann.de, de får meget ros, bl.a. også af Claus-dk på diverse fora. De er så billige at dur de ikke, så går,det nok alligevel.

Jeg har Superlux HD681, jeg blev bestemt ikke skuffet over lyden, synes de spiller rigtig godt. Og så til den pris Thumbs Up De er ikke de kønneste, hvis du spørger mig - men det kan man jo ikke høre.
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 11:16
Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:



Jeg har Superlux HD681, jeg blev bestemt ikke skuffet over lyden, synes de spiller rigtig godt. Og så til den pris Thumbs Up De er ikke de kønneste, hvis du spørger mig - men det kan man jo ikke høre.


Hvilken udgave har du?
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:



Jeg har Superlux HD681, jeg blev bestemt ikke skuffet over lyden, synes de spiller rigtig godt. Og så til den pris Thumbs Up De er ikke de kønneste, hvis du spørger mig - men det kan man jo ikke høre.


Hvilken udgave har du?

Mener det er den "neutrale"... kan ikke lige huske modellerne, det er et par år siden jeg handlede dem.
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:



Mener det er den "neutrale"... kan ikke lige huske modellerne, det er et par år siden jeg handlede dem.

Det er også helt i orden. Går fra et par inears der er med i pakken, så bliver nok ikke skuffet :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 15:31
Så kom de hjem. Skræmmende lækre til prisen, og lyden klasser over hvad de denon kunne levere. Var selv nede og prøve dem sidenhen for at se, om de virkeligt var så slemme. Ingen fine finesser, men god lyd
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Så kom de hjem. Skræmmende lækre til prisen, og lyden klasser over hvad de denon kunne levere. Var selv nede og prøve dem sidenhen for at se, om de virkeligt var så slemme. Ingen fine finesser, men god lyd

Blev det superlux hd681?
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 15:48
Ja det gjorde det, i b revisionen

Nu må vi se hvordan de er, når de har fået lov at spille en 100 timers tid

Redigeret af aerik - 10-Januar-2014 kl. 15:54
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Ja det gjorde det, i b revisionen

Nu må vi se hvordan de er, når de har fået lov at spille en 100 timers tid
 
ja vend lige tilbage når de er lyttet til. Jeg har hørt at det kan være en fordel at fjerne de klistermærke der sidder indeni - har jeg gjort..
 
jeg er ret imponeret over bassen, samt hvor klart de lyder - taget i betragtning, at de koster stort set ingenting!
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu