recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon anlæg hvad kan det indbringe ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon anlæg hvad kan det indbringe ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af jøsse jøsse skrev:

Rolig nu! Bryder mig ikke om din formulering:Den sidste idiot er ikke født endnu.
Vi er stadig nogle der godt vil betale en fair pris,for godt velholdt grej.
Og ikke gider bruge meget tid på evindelige forsøg på at presse prisen ned på et urealistiskt niveau,som åbentbart er vigtigere for nogle,end hvilken ydelse man køber.
Så hvem den sidste idiot er,kan vel diskuteres?Confused

Nu skal du ikke blive så ømskindet - 'den sidste idiot er ikke født endnu' er et almindeligt brugt udtryk. Og folk er ikke ude på at presse dig - vi prøver bare at forklare dig hvad VI (brugerne på recordere) mener det er værd.

Kort fortalt er tiden løbet totalt fra din reciever, havde det bare været en de gamle topmodeller - så kunne du have solgt på muskler osv. Jeg er selv på jagt efter en halvgammel reciever som din, men i dit tilfælde er der alt for få hdmi porte, ingen ordentlig osd, ingen netværksfunktionalitet.. noget som kan fåes i enhver billig reciever nu om dage.
Du kan se der er en som herinde som kæmper med at få 2k for hans 3806.

Kan godt være du bliver pissesur nu, men det er bare den skinbarlige sandhed. Beklager.

ps.
Jeg har selv et par ting i DBA til optimistiske priser - og jeg HÅBER men forventer ikke at få solgt til den pris. Tror det gælder mange sælgere derinde, ellers er man sku en dårlig kræmmer Wink

Redigeret af Lars_M - 09-Marts-2013 kl. 11:22
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Point: 964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 14:25
Hvad forstår du ved muskler? for det har den masser af, trækker fint 7 højtalere på fuld hammer,
har jeg selv på. Det er rigtigt at der ikke er netværksfunktion, jeg har kikket på en del nye de har kun kablet netvæksfunktion og det er ubrugeligt for mig når adgangen er 20 meter væk fra forstærkeren, har ikke fundet nogen trådløse til 5000,- eller derunder,kikker også primært på Onkyo og Denon, men gode modtages, er ved at købe en OPPO 103 som skal køre med en ny reciever, næsten alt mit musik ligger i APPLE regi så den skal kunne arbejde med min Iphone 5. Og gerne med trådløst net.
Prisniveau 3500-5500 kr.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af jøsse jøsse skrev:

Rolig nu! Bryder mig ikke om din formulering:Den sidste idiot er ikke født endnu.
Vi er stadig nogle der godt vil betale en fair pris,for godt velholdt grej.
Og ikke gider bruge meget tid på evindelige forsøg på at presse prisen ned på et urealistiskt niveau,som åbentbart er vigtigere for nogle,end hvilken ydelse man køber.
Så hvem den sidste idiot er,kan vel diskuteres?Confused
Nu er der jo indtil videre ingen i denne tråd der har budt på noget som helst... Så det med at presse prisen, ved jeg ikke hvor du vil hen med?

For at sammenligne lidt, købte jeg for et par måneder siden en Pioneer VSX921, som jeg gav 1500 incl forsendelse for. Og den har et hav af features, bl.a. AirPlay, 4 hdmi indgange osv.

Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2013 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Hvad forstår du ved muskler? for det har den masser af, trækker fint 7 højtalere på fuld hammer,
har jeg selv på. Det er rigtigt at der ikke er netværksfunktion, jeg har kikket på en del nye de har kun kablet netvæksfunktion og det er ubrugeligt for mig når adgangen er 20 meter væk fra forstærkeren, har ikke fundet nogen trådløse til 5000,- eller derunder,kikker også primært på Onkyo og Denon, men gode modtages, er ved at købe en OPPO 103 som skal køre med en ny reciever, næsten alt mit musik ligger i APPLE regi så den skal kunne arbejde med min Iphone 5. Og gerne med trådløst net.
Prisniveau 3500-5500 kr.

For at give dig et bud på en evt. ny og samtidig sætte det lidt i perspektiv til dit eget ønske om salgsprisen på dit eget grej.:

Onkyo TX-NR515B 2795,- hos komplett.dk http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=750777
eller

Og så kombinere det med en Onkyo wi-fi dongel til 490,- http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632856

Tag 616'eren og wi-fi donglen så har du en THX certificeret, 7.2, 7x160watt receiver med trådløsnet, netradio og 4K Qdeo opskalering med 8 HDMI indgange. samt usb på fronten som er kompatibel  med iphone og kontrol heraf direkte gennem receiveren.

til under 3500,-

Redigeret af Hi Fi Dwarf - 09-Marts-2013 kl. 17:34
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2013 kl. 10:03

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:50
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu