|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() Sendt: 09-Februar-2009 kl. 19:19 |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||||
Husk på at det er en forstærker med over 10 år på bagen. I sin tid var den state-of-art, men jeg ved ikke hvordan den klarer sig idag?
Den kan selvf. ikke dekode de nye HD lydformater, men hvis du ikke skal bruge det, så er der da ingen tvivl om at det er en fantastisk surround forstærker. Om den er 4200,- værd... tjahh? |
|||||
![]() |
|||||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
||||
Hold da op. Troede ikke den var så gammel.
Men hvad kan fåes for tilsvarende penge i dag? Onkyo 706? |
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
den er langt bedre end onkyo 706 og den har analog indgange. Så sammen med den nye oppo blueray er den super. Så har man også HD lyd.
den test er fra 2004, tror ikke den er 10 år gammel http://www.ciao.co.uk/Denon_AVC_A1__Review_5471078 Redigeret af xcardman - 09-Februar-2009 kl. 20:48 |
|||||
![]() |
|||||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
||||
Denon AVC-A1 kom i 1997. Der har så senere været et par opdateringer, hvor der bl.a. kom DTS dekodning til. Men, selve forstærkeren er altså mere end 10 år gammel.
Rigtigt at du kan få HD lyd via de analoge indgange (hvis din afspiller dekoder), men jeg tror så ikke du vil har mulighed for at "justere" på lyden i Denonen (kanal-niveau, LFE x-over, delay, etc..), men det er dog ikke noget jeg ved. EDIT: Nu står der det er en AVC-A1, hvilket er den første model, men den kan jo godt være væsentligt nyere. Så skal der være nogle ekstra bogstaver efter A1, f.eks. AVC-A1SRA. Det forandrer jo sagen noget, hvis den f.eks. kun er 3-4 år gammel. Så er det en fantastisk pris! Redigeret af Pallec - 09-Februar-2009 kl. 21:02 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Efter billedet at se, tror jeg det er den helt gamle desværre.
Nu tænker jeg blot problemer med ikke at kunne køre HDMI gennem recieveren. Men så længe lyden køres i recieveren og HDMI i tv'et, er det vel intet problem? |
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
Men så længe lyden køres i recieveren og HDMI i tv'et, er det vel intet problem?
nej det er der ikke, men hvis den er fra 1997 havde jeg nok fravalgt den. for ved HD lyd skal man justere sub ca 10db op og hvis den ikke har den mulighed for er der ikke meget bas. Men hvis den er fra 2004 er det jo en super pris. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |