|
Denon AVR 2000 og passende højtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maunus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2014 kl. 10:55 |
hej alle
jeg har kigget lidt på en opsætning med 2 stk. Zensor 7 højtalere samt en denon avr 2000 forstærker.. tror i at forstærkeren trækker nok til sådan 2 styks? jeg kunne også gå lidt en anden vej og se på nogle Cerwin-Vega - der er f.eks den nye SL 28 eller 3 vejs modellen XLS 28.. vil de kunne trækkes på forstærkeren? det er ikke en hemmelighed at anlægget altså skal bruges til noget høj musik i et rum på ca. 7 x 7 meter.. kan det mon stadig gå an? jeg har bevidst ikke valgt en sub da naboerne stadig skal kunne være til stede..
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glem det! 150 watt til deling over 7 kanaler. Du skal op i en helt anden liga for at spille 49 m2 op.
|
|
![]() |
|
Maunus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Status: Offline Point: 49 |
Det er kun stereo opsætning jeg er ude i.. rummet er delt lidt op med køkkenbord, sofa arrangement og kogeø så det behøver ikke være lige højt i hele rummet..
nogle som ved om den nye 2100W er magen til i power? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Så vil jeg da anbefale at købe en stereoforstærker. Her får du væsentlig mere power for pengene, da der ikke skal bruges penge på processor og 5 forstærkere
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19681 |
Hvorfor vælger du så at købe en surroundforstærker? Er det for at få "netværksafspiller" og "tv forbindelser" med i købet? Klaus |
|
![]() |
|
for at have HDMI valg, opkobling af forskellige ting og den har en smart mulighed for begrænsning af dB
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19681 |
Jeg er ikke helt enig i det udsagn. Forstærkeren er på 2x90W og højttalerne er en rimelig let belastning for forstærkeren. Det vil (i mine øjne) sagtens kunne spille rummet op med lyd. Klaus |
|
![]() |
|
der står 125 watt på 2 ch og 6 ohm når jeg kigger på specs af den.. højtalerne står til mellem 40 og 150.. det synes jeg er et ret stort spænd..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |