|
Denon AVR 3313 - NAS server (OMV) - Plex |
Besvar |
Forfatter | |
HasseP
Ny bruger Oprettet: 04-Januar-2023 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Januar-2023 kl. 16:13 |
Hej
Jeg er en total newbie ang. NAS server, Plex og heller ikke så skrap til at forstå alle mulighederne med min AVR-3313 😁 Jeg har installeret OpenMediaVault på en gl. PC. Det spiller fint. Jeg har rippet en hjemmevideo og lagt den på NAS’en. Jeg kan afspille videoen på min IPad fra NAS serveren. So far so good. Idag har jeg installeret Plex på NAS serveren. Mit spørgsmål er: 1. Kan jeg via AVR-3313 og Plex på NAS serveren se min hjemme video på TV’et, som er tilsluttet AVR-3313 via ARC (det spiller også mht. lyd)? 2. I givet fald - hvordan tilslutter jeg NAS serveren til AVR-3313? På forhånd tak for hjælpen, Hasse
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7076 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din Denon er ikke en video afspiller
så du skal have en boks foran den som kan det. AppleTV eller ligende
|
|
HasseP
Ny bruger Oprettet: 04-Januar-2023 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Tak for hurtigt svar. Når du skriver “foran” - skal Apple TV så være tilknyttet AVR og i hvilken port?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |