|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Case ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 192 |
![]() |
|
Har talt med Hifiklubben Lyngby idag, og de siger at det formenlig kan fikses med en firmware opdatering, så den venter jeg på.
|
||
![]() |
||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
|
Jeg vil da lige prøve at binde en DVD2930 bag i min egen 3808 i morgen aften. Synes ikke det er noget jeg er løbet ind i før.
|
||
![]() |
||
Case ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 192 |
![]() |
|
HAr dd fået en opdatering af min dvd og nu virker det.
Tak for inputs |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
hvor fik du den til den pris på 8699 kr ??? |
||
![]() |
||
![]() |
|
HFK oprydningssalg. Kan ikke se at de har været demo i 6mdr.
|
||
![]() |
||
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
|
Nej, så er den jo bare spillet til og 100% kampklar |
||
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
jeg er i kontakt med en der ville haver 7k for en brugt en på 2 år ... jeg synes at der er for dyr til en brugt en uden garanti ..da en ny koster 10k og som vi kan se kan fos til 8600 kr med lidt held
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
HFK Næstved har en til 7999kr men der skulle vist være en ridse på fronten, men kig på deres oprydningslister http://www.hifiklubben.dk/lagersalg/ Der er et par stykker med og uden A i enden |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |