|
Denon avr x2800h |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket input vælger du på dit tv, når du vil se menuen? Klaus
|
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det undrer mig at du har forbundet Norlys boks og Google TV direkte til TV og ikke til AVR 2800, hvilket er det normale ? Det er bla for at sikre optimal lyd fra de eksterne 'bokse'.
|
|
Allan Krogh
Ny bruger Oprettet: 07-Januar-2025 Sted: Aars Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det har også undret mig men fik det at vide af en sælger en gang. Skal jeg så til at skifte mellem de forskellige input på Denon fjernbetjeningen når jeg vil se noget på Norlys boks og Google TV
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
Skal jeg vælge noget. Det fik jeg ikke at vide i butikken
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Din forstærker sender menuen ud som et billede via HDMI, på samme vis som din norlys boks, eller google boks gør det. Vil du se det billede forstærkeren sender ud, skal du på dit tv vælge den indgang som forstærkeren er forbundet til, ellers kan du ikke se billedet..... Klaus
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Så er jeg (også) unormal. Jeg har kun tv forbundet til forstærker. BluRay og ATV er forbundet til tv. Men okay, mit tv har heller ikke så ringe en lyd igen....... Klaus
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
Det har jeg lige prøvet men når jeg går ind i menuen kan jeg kun vælge aux 2 og så fryser det hele og jeg kan ingenting
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4776 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal vælge indgangen på TV’et
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
Det gør jeg skam også men der kommer det frem som jeg omtaler ovenfor. Mega mærkeligt
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Vælger Aux2 - hvor, hvordan. Hvad er aux2? Klaus
|
|
Allan Krogh
Funktioner
Tak(0)
|
I TV menuen vælger jeg kilde og denon 2800 ,inde i den er der kun aux 2 som jeg ikke skal eller kan bruge til. Det er den eneste menu jeg kan få frem. Kan heller ikke få noget som helst frem med denon fjernbetjeningen
|
|
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske du kan få nogle tips her:
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |