recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon AVR X4000 tænde TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon AVR X4000 tænde TV?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon AVR X4000 tænde TV?
    Sendt: 08-Oktober-2022 kl. 20:10
Hejsa.
Jeg ved godt det er en oldsag, men i forsøget på st rydde lidt op i antallet af fjernbetjeninger, så prøver jeg alligevel.
Kan jeg få min Denon rc-1185 til at tænde for mit TV?

Jeg bruger aldrig TV fjernbetjeningen til andet end at tænde og slukke, så kan jeg få den til det, så er der en mere der kan lægges væk.
Mit TV er også en ældre sag, Sony 65x8505c

Håber en har erfaringer, eller er bedre til at Google end jeg er :-D

På forhånd tak ;-)
_____

/Erik
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4268
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2022 kl. 21:35
Det tror jeg ikke den kan programmeres til. Men begge apparater er udstyret med CEC, som er HDMI styring af tænd sluk af tilsluttede apparater. Det hedder noget forskelligt på de forskellige mærker og virker måske ikke 100%. Men kig i manualerne under HDMI.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2022 kl. 10:50
Jeg fandt denne guide, og kunne faktisk få fjernbetjeningen til at tænde og slukke for mit TV :-)
Kan derfor gemme fjernbetjeningen til TV’et væk - yay

_____

/Erik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu