|
Denon avr-x1000 vs H/K avr 370 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2014 kl. 06:44 |
Hej alle
Har lige et par newbie spørgsmål :) Har lige fået en Harman/Kardon avr 370 til en meget god pris. Lidt et impuls køb, - hvis der er nogen der kender det :) Min nuværende receiver er en Denon avr-x1000 og højttalere er Dali Lektor 6 og Lektor LCR. Vil Harman/Kardon give mere power til mine højttalere? H/K er 125 watt og Denon er 80 watt, men det er jo ikke altid til at regne helt med. Passer Harman/Kardon til Dali Lektor? Jeg har nemlig aldrig hørt en H/K før... Hilsen Jakob
|
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er harman kardon top model mod denon bund så mon ikke du vil få lidt mere power med den H/K. sæt den til og find ud af det, jeg synes min gør det okay.
|
|
![]() |
|
Jesna ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Så er H/K sat til, men jeg skal lige have lavet noget højttalere setup. Det skal jo gøres manuelt, når man kun har 3.0 :)
|
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
hvordan lyder det så?
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er der ingen mic? Så detekter den selv hvor mange kanaler den skal spille i. |
|
![]() |
|
Har ikke lige nået at få den helt indstillet endnu.
Jo der er mic med, men man kan kun bruge auto setup hvis man har 5.1 eller over.... |
|
![]() |
|
Nej da bare sæt den til og kør en auto tune
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvor står det.... |
|
![]() |
|
Jamen det vil ja da prøve :) det vil da blive noget nemmere for mig..
Så vælger jeg bare 5.1 og ser hvad den finder ud af :) |
|
![]() |
|
I manualen
Når man vælger auto setup skal man vælge sit højttaler setup og der er 5.1 det mindste man kan vælge |
|
![]() |
|
Ellers er det jo bare afstanden og frekvensen du skal indstille
|
|
Sony 55x9005b
|
![]() |
|
Delefrekvensen?.. Den er vist sat til 100hz ved center :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |